torsdag, december 15, 2005

Min, det er miiiiiiin!

I dag er det min tur til at trække fra pakkekalenderen på arbejdet. Woohoo!

Update: Denne post blev skrevet i forventnings barnlige glæde i går aftes. Senere fik jeg lidt ondt i halsen og jeg skulle da også pudse næse mere og mere. Faktisk hele natten. I dag har jeg så forkølelse BIG time. Jeg tager en hjemmearbejdsdag, ingen grund til at smitte hele flokken med snotnæse - især ikke her op til jul. Men eiiih, hvor jeg ærger mig! Nu er der en anden der får miiiiin pakke. Ja, jeg får en anden, men hvad nu hvis den der ville blive nappet i dag, bare var den bedsteste?

Jeg skal blive rask til i morgen, jeg vil, jeg vil, jeg vil! Skal jo i byen med Oure-huset (og blogger-julefrokosten, hvis de bevæger sig væk fra lejlighed med snaps). Hvorfor bliver man altid syg, når det bare ikke er ok?

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home