onsdag, december 14, 2005

Diverse updates

Jeg har fået min plante tilbage fra rekreationsophold hos Vibekes mor. Hun siger at jeg har været for flink ved planten. Den skal lide... Sjovt, jeg synes ellers at det var lige præcis det jeg fik den til i forvejen. Nå, men nu har den blomster. Hurra!

De atypiske celler er der endnu, men de er svage og jeg skal til tjek om et halvt år.

I princippet er jeg på slankekur, det går bare ikke så godt. Faktisk er det lykkedes mig at tage to kilo på i løbet af tre uger. Jeg tror jeg gør ligesom alle andre: Æder og drikker december væk og får moralske skrupler til januar.

Artiklen ligger stille. Fuldstændig stille. Ulla (den anden Ulla, og nej ikke hende her) får måske på et tidspunkt tid til at kigge på det? Aftalen om delt første forfatterskab står vel stadig ved kraft? Seriøst, jeg BRÆKKER mig hvis jeg skal kigge på den mere...

Jeg var i H&M den dag Stella McCartneys kollektion kom ud. Nede i Frederiksberg Centeret stod der en kødrand af tøser ude foran inden de åbnede. DET gad jeg sgu ikke. Det var jo Mortens Aftensdag, så jeg gik ind i føtex og købte nogle ting jeg manglede, mens jeg tænkte at jeg da bare kiggede ind i H&M på vej ud. Det gjorde jeg så også. Her har de haft åbent i 10 minutter og ALT var ribbet... ALT! Nåmmen jeg er sgudda oss bare li glad. Så tog jeg bare hjem og lavede rødkål, gjorde jeg. Og altså, nu har jeg set nogle finker med tøjet. Det er da ikke særlig pænt, er det?

Nuttet kollega er ikke længere spor nuttet. Faktisk er han ret dum! Det er langt de fleste mænd faktisk for tiden. Jeg tror jeg holder pause.

Jeg har modtaget et nyt dankort efter det forsvandt på mystisk vis. Jeg tænkte så det knagede og fandt frem til den bar jeg tror vi var på tilsidst. Jeg ringede også til dem, men de havde altså ikke nogen taske. Til gengæld er det først senere det er gået op for mig at jeg kunne have bestilt et kort med den samme pinkode, for min gamle kode var bare SÅ god!!! Pis...

Jeg mangler stadig at købe en dartskive, men har 5 måneders træningstid at løbe på endnu. Min chef får klø!

Den næsten lovlige sag handlede om at slippe mindst 500 forskelligt farvede hoppebolde løs fra toppen af Rundetårn, du ved, lidt lissom den der reklame, vist nok for et tv. Det kunne se smukt ud. Men jeg ved ikke helt hvordan vi skulle komme væk fra gerningsstedet uden at blive fanget. Ej heller ved jeg hvordan vi skulle slippe dem løs og være et sted længere nede af vindingerne samtidig. Hvis nogen rent faktisk skulle udføre denne happening en dag, kender jeg intet til det. Jeg sværger! Vi er for vattede til rent faktisk at gøre det.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home