onsdag, december 28, 2005

Traditionel eksostisk

Visse traditioner skal holdes i hævd. Dette inkluderer julekagebagedagen med biokemi-tøserne og Mortens Aften med dem der gider at komme. Det er jo både godt nok og ganske overskueligt. Der er dog en tradition jeg aldrig har været med på. Nytårstorsken. Det er ikke fordi jeg ikke vil, men jeg tror at det er sådan en ting som man altid får og derfor får man den aldrig. "For i år skal vi have noget andet lækkert!"

Jeg kan ikke mindes at have fået torsk som voksen eller hvad det ellers er jeg er. Det man er når man ikke længere leger med Barbiedukker, hvad hedder det?

I år skal det være anderledes. Jeg holdt nytårsmenuplanlægningsmøde med nogle af blondinerne i går og vi bestemte os for torsk. Ikke på den smarte måde, på den traditionelle måde. Med æg, kapers, peberrod og rødbeder til. Det bliver nice. Håber bare det er muligt at skaffe en torsk. De siger det blæser lidt for meget.

Tøsedrenge, kan I så komme ud på vandet og fange nogle goddamn torsk!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home