tirsdag, januar 03, 2006

Til dem, jeg ikke lige har mailet, men som måske er interesseret i det ene eller det andet

Hejsa kære venner,

Ja, jeg flytter jo på lørdag og har nu en malet lejlighed at flytte ind i og det er jo en fordel. Jeg kunne dog godt tænke mig at høre hvem af jer der kommer på lørdag, så der er mere end tre timer til at tilkalde kavaleriet hvis frafaldet er for stort.

Det er jo klokken 13 her på [nuværende adresse] og vi skal til [ny adresse].

Da jeg flytter i en noget mindre lejlighed, skal mange af de store ting (Ja, Kim, bl.a. den tunge sekretær) ikke flyttes med, og der er nye ting der skal købes og den slags bliver jo leveret, så det bliver vist temmelig overskueligt.

Det at jeg ikke flytter alt med betyder samtidig at der er en del ting der skal forsvinde på anden vis. De skal enten gives væk til folk jeg kender eller til Frelsens Hær eller noget i den stil. Alternativt skal de bare smides ud. SÅ.... Næste lørdag (d. 14.) holder jeg en slags åben hus/tag hvad du vil have, bare du selv transporterer det væk komsammenting. Jeg tænker: Pilsnere og pølsehorn til. Whatever, et eller andet, det finder jeg lige ud af. Vi kan jo sige at det bliver fra kl 11 af. Og det er naturligvis i den gamle lejlighed...

Knus,
Ulla

4 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

Oh boy free stuff!

januar 04, 2006 12:59 PM  
Blogger Ulla siger...

Mmmmh... og pølsehorn!

januar 04, 2006 2:37 PM  
Blogger Ulla siger...

UF! Det lyder som noget der inkluderer sne og ski. Ellers tak!

januar 06, 2006 8:53 AM  
Blogger Ulla siger...

Jamen så god tur da! :-)

januar 06, 2006 11:00 AM  

Send en kommentar

<< Home