tirsdag, januar 03, 2006

Ulla rykker

I går gik jeg og panikmalede i min nye lejlighed (mantra: SKAL være færdig, SKAL være færdig, SKAL være færdig, SKAL være færdig), det er jo for satan allerede på lørdag, jeg flytter. Som vanligt har jeg ikke styr på en skid. Og som vanligt er det slet ikke så slemt, som jeg går og tror.

Så i går kom Camilla (aka min nye nabo) forbi med noget ekstra maling og hun var behørigt imponeret over min effektivitet og længden af min hestehale (det var næsten det bedste). Desuden fik hun nedtonet de sidste småting jeg mangler til nærmest at virke ubetydelige. Så tak for det. Den vesttyske dommer giver 6,0 for teknik og 5,9 for kunstnerisk (spartel-bøffen i entreen er nemlig min bøf, hehe).

Jeg erklærer hermed min lejlighed for indflytbar. Jeg ved godt at jeg stadig har travlt, men mit liv er i det mindste ikke midlertidigt aflyst. Jubiii!

Fedte fedte, Camilla, må jeg låne din støvsuger?

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Er det mig, du kalder en vesttysk dommer? Og til andres orientering så er spartel-bøffen ikke på størrelse med en ordentlig bøf...

Nå men du må godt låne Niels' (!) støvsuger. Den er også super effektiv, og samme model bliver brugt til at støvsuge rumfærger. Ja, det er nemlig en Nilfisk.

januar 03, 2006 4:06 PM  
Blogger Ulla siger...

Nej sgu da, du er da den rumænske dommer.

Niller's Nilfisk? Hehe... Jamen tak for det, til gengæld kan du jo så få lov at være førstevælger af mine bøger. (Der er faktisk nogle læsværdige iblandt dem i reject-bunken.) :-)

januar 04, 2006 7:45 AM  

Send en kommentar

<< Home