fredag, januar 27, 2006

Alien Body Syndrome

Alien Hand Syndrome? Ha HA! Jeg ler jer op i jeres åbne ansigter. Det er jo kun én lille bitte hånd, I ikke kan styre.

Jeg, derimod! Jeg lider af Alien Body Syndrome, gør jeg.

Hver morgen når jeg skal op vil min krop ikke lystre. "Ulla", tænker jeg for mig selv, "du skal stå op nu! Kom så, tykke, ud af sengen". Men der sker ingenting. Jeg prøver igen. "Kom nu for dælen da, du kan godt!" Men ak, ingenting. Så må jeg tage skrappere midler i brug. "Ulla, din sløve padde, se så at komme i omdrejninger eller jeg skal personligt banke dig på plads!" Nu begynder jeg at skræmme mig selv, men ikke en muskel rør sig. Hov vent, hvad nu? Der er bevægelse. Min krop vender mig mod min vilje om på den anden side. Groft!

Ny strategi. "Ulla, kære ven, kan du ikke se at hvis du står op nu, kan du komme hurtigere på arbejde, gå tidligere og komme hurtigere hjem igen og holde weekend? Du kan godt lide weekend, ik'?" Heller ikke guleroden hjælper.

Først når p3 spiller et eller andet argt lort svækkes min krops indbyggede vilje til fordel for min egen og jeg kan tumle ud af sengen, lettere groggy og gå i bad. Først der er jeg ved at have kontrol over mine muskler igen.

Jeg har observeret at det virker dulmende på syndromet at have et styks mandfolk i sengen, så har jeg relativ kontrol over mine bevægelser, men det skærer ikke ned på tiden fra vækkeurs ringen til Ulla-er-ude-af-sengen. Så er man jo lige vidt. Her skal det noteres at tilstedeværelse af mandsperson udelukkende er af medicinske grunde, for som nævnt at virke dæmpende på mit syndrom.

3 Kommentarer:

Blogger Banjoko siger...

Hvordan kan det være at det altid er de vildt tynde piger, der synes at de er tykke???
Ikke for at fornærme, men i forhold til undertegnede ligner du en der har spisevægring!!!
Sorry, men det mener jeg altså.
Og så er jeg ikke engang en af de tykkeste.
Den pæne måde det blev sagt på her for nyligt var : Lættere erotisk buttet.
He he virkelig pænt sagt....

januar 29, 2006 3:14 AM  
Blogger Jegmig siger...

Men Banjo. Det handler jo ikke om hvor tyk eller tynd mn virkelig er. Det der betyder noget, er hvordan man har det med sin vægt... Med mindre selvfølgelig at det er livsfarligt på den ene eller anden måde.... You know...?

sorry, du lige blev messenger, navnesøs... ;o)

januar 29, 2006 10:54 PM  
Blogger Ulla siger...

Banjoko: Spisevægring? Det kan jeg nemt samle en ret stor skare af mennesker, der kan bevidne at jeg ikke har. Mange skavanker har jeg, men ikke lige den. ;)

Og nu har du ikke set min mave, men den ser altså absurd i forhold til resten af mig. Det er kun den der skal være lidt mindre. Altså det er ikke for ingenting at folk spørger mig om jeg er gravid. Hm...

Men erotisk buttet... Den er da sød. :-)

Ulla: Det er da helt alrajt!

januar 30, 2006 8:50 AM  

Send en kommentar

<< Home