fredag, januar 27, 2006

Macht Spass

Det er jo altid godt med et selvtillidsboost, især her hvor vægten klart bevæger sig den forkerte vej. Jeg gør noget ved det pronto. Eller... i hvert fald i næste uge. Nå, men så var det jo at jeg tjekkede det her site. Og de siger selv at jeg er 69 % af hende her





(Pst, det er Cameron Diaz)

68 % Naomi Watts








64 % Beyonce Knowles






62 % Mariah Carey






61 % Penelope Cruz






60 % Gwyneth Paltrow






59 % Keira Knightley








Men også 63 % Frank Sinatra. Nårh ja, ingen er perfekt.














Iiiih, jeg kan mærke det bliver en god fredag og en glimrende weekend.

Via iAndy

2 Kommentarer:

Blogger Ulla siger...

Harharharhar - stor humor!

Ehm, jeg mener naturligvis: Modtag venligst min dybtfølte medfølelse.

januar 27, 2006 10:58 AM  
Blogger Ulla siger...

Hvad siger det så om mig? Mix af 7 finker og en død sanger? Hm... Det passer faktisk skræmmende godt. Ikke at det betyder noget for fortolkningen af dine lookalikes. Naturligvis.

januar 27, 2006 11:08 AM  

Send en kommentar

<< Home