onsdag, januar 18, 2006

Mere shopping

Suzy Q. ville se komfuret jeg har købt, så her er det. Det er købt her for næsten 2000 skejser under den vejlendende pris og så er det endda inklusiv levering. Døren er ultracool sådan at mine venner kan tage deres små poder med til lejligheden uden de får svitset deres små fingre af. Komfuret har dog ikke beskyttelse mod generel moralsk fordærv. Velkommen til!

Og nu mens jeg er i gang, så har jeg også lige købt ny sofa. Man skal shoppe, mens dankortet er varmt, jo. Når jeg nu ikke selv er covergirl-material, så kan jeg da i det mindste prale af at min sofa er det. I ILVAs udsalgskatalog... Jah... Hurra... eller nåed.

I dag står udfordringen vist nok på sofabord. Jeg har vist set mig lidt lun på de nyreformede herfra.

6 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

Sejt! Så virker det altså, det der sted du har købt komfuret?? Jeg har været derinde flere gange, men ikke rigtig taget skridtet. Det er jo sådan noget internet-noget.

januar 18, 2006 3:19 PM  
Blogger Ulla siger...

Ja, det virker glimrende. Nogle af mine venner har købt flere ting der, så nu turde selv jeg slå til. Prøv det, prøv det... :)

januar 18, 2006 3:34 PM  
Anonymous Anonym siger...

Det ligner til forveksling det samme komfur, som jeg har købt. Jeg har dog fået det fra Padborg tror jeg, også ganske billigt. Det er tilsyneladende ret ufarligt - og efterhånden relativt normalt - at købe hvidevarer online. Jeg havde dog også lidt betænkeligheder ved det til at starte med.

januar 18, 2006 11:33 PM  
Anonymous Anonym siger...

Ai ok, det er naturligvis ikke det samme, men samme slags komfur...

januar 18, 2006 11:34 PM  
Anonymous Anonym siger...

Altså, hvad skal al den snak om komfur og alskens uvæsentligt habengut til for?! Få en kantineordning på arbejdet, så er den sag klaret! Det væsentlige i denne blog er, at bemeldte blogger ikke mener, hun er cover-girl material. Der er jeg lodret uenig. Det er hun! Og der er så meget mere substans i denne blogger, at jeg kan få helt ondt af at se hende nævnt i sammenhæng med en bæbrun sofa fra... ja, det står der sågu ... ILVA!!!

januar 23, 2006 1:47 PM  
Blogger Ulla siger...

Thorendal: Godt at høre jeg ikke har taget dit komfur fra dig. Det ville jeg da være ked af.

Klaus: Issue nummer et:Nu spiser jeg flere gange om dagen end mens jeg er på arbejde. Nogle gange skejer jeg VIRKELIG ud og spiser og i weekenderne. Undtagen når jeg har tømmermænd... Nummer to: Tal pænt om min nye sofa! Ellers kan du få lov til at sidde på gulvet! (Men ellers tak for den billige smiger.)

januar 24, 2006 9:00 AM  

Send en kommentar

<< Home