onsdag, januar 25, 2006

Nogen, der kender nogen?

Seriøst!! Hjælp mig af med mit lort! Jeg kan ikke klare det mere...

OK, jeg har hørt adskillige genbrugsforretninger ad, om de for pokker ikke kan komme og hente mine gamle møbler. Please!! Og så er det, jeg vil høre om der er nogen derude, der selv vil have noget eller kender et sted, hvor de siger: "Jo da, vi kommer da gerne og henter en masse af dine gamle møbler, søde, gavmilde Ulla, også selvom vi skal til Nordvest for at hente dem." Det ville jeg blive rigtig glad for. (Arj, det er ok, hvis de ikke lefler for mig, bare de henter skidtet!!)

Uh, og gerne senest mandag!

Jeg har følgende ragelse jeg vil af med:
- En seng, DUX, 105*200, 18 års garanti tilbage på madrassen (= rigtig meget hoppen i sengen)
- Et tolænget klædeskab
- En lænestol (temmelig slidt, men man sidder godt)
- To højryggede empire stole
- Tre barberstole (nej, ikke sådan nogle seje tunge nogen, det her er sådan nogle grimme nogen med flet)
- Et spisebord med to tilhørende plader (plads til 2-8 personer)
- To CD hylder (plads til en hel del CD'er)
- Et computerbord (hvem bruger den slags nutildags?)
- Et ergonomisk tastatur
- To skamler
- 3-4 kasser bøger (nogle af dem er endda gode)
- Et TV bord
- En tingest til at stille anlæg på
- En bordlampe
- En lampe med tre spot

Undskyld for endnu en kedelig liste. Mit liv består i øjeblikket udelukkende af støvede gamle ting, der skal smides ud. Næsten da.

13 Kommentarer:

Blogger Kontrolpigen siger...

Punkt 1: Jeg er sådan én, der samler på alskens ragelse, så smid lige et billede af det klædeskab i en mail og send det til mig (kontrolpigen@hotmail.com)
Punkt 2: Hvad betyder det, du har skrevet med småt? Det lyder som om du går rundt og samler på noget alligevel... ;-)
Kram Kontrolla

januar 25, 2006 3:06 PM  
Blogger Ulla siger...

Punkt 1: Det er sådan et hvidt grimt laminat skab, men jeg kan sende dig et billede af det i morgen, hvis du vil se.

Punkt 2: Lidt samler man vel altid. Men det var nu også fordi det lød så trøstesløs det hele, og sådan skulle det jo HELLER ikke forstås.

Punkt 3: Jeg kan godt lide punkter!

Krammer tilbage!

januar 25, 2006 3:09 PM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Punkt 1: Ehm, så nej tak. Laminat minder mig lidt for meget om køkkenbord på en måde.

Punkt 2: Godt nok, så - troede lige, at det var sådan lidt intern sladder, sådan lidt "læs mellem linjerne, venner" - og det troede jeg så, at jeg spottede.

Punkt 3: Det kan jeg også, kan du tro!

Kram Kontrolla

januar 25, 2006 3:49 PM  
Blogger Ulla siger...

Punkt 1: Har det på samme måde, derfor ryger det ud.

Punkt 2: Intern sladder har jeg nu også noget af, men det var ikke lige det jeg mente her.

Punkt 3: Godt at vide at man ikke er alene!

God weekend, skulle jeg til at skrive, maaan, er det kun onsdag? Hvad SKER der her?!?! Nå men god lille torsdag, så!

januar 25, 2006 3:54 PM  
Anonymous Anonym siger...

Har du hørt om storskrald? Det er den næstbedste ting - det bliver fordelt mellem gribbene på genbrugsstationen.

januar 25, 2006 5:32 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg tror at dem der hedder Svalerne - eller er det de blå svaler jeg ved det ikke - afhenter ting hos folk. Jeg har ikke et nummer, men det må være til at finde.

januar 25, 2006 6:37 PM  
Anonymous Anonym siger...

http://www.svalerne.dk/article/articlestatic/98/1/9/

Der. Svalerne. Er ret sikker på, at min mor har fået hentet alskens ting & sager af dem. Og de skulle være nogle velopdragne unge mennesker oven i købet, hvad det så end betyder...

Kirsten (hemmelig læser)

januar 25, 2006 8:56 PM  
Blogger Ulla siger...

Peter: Jo, jeg har hørt om storskrald. Men det betyder at jeg selv skal slæbe på skidtet! As if!

Thorendal og Kirsten: Tak for tippet, men det ser ud til at de ikke tager imod møbler. Desuden har jeg fået afsat flere af de store ting til min lille niece der snart flytter hjemmefra (YES!) og det meste andet er allerede kylet ud. Hov, nå, så kom jeg sgu alligevel til selv at slæbe på det. Hvem var det der engang sagde "Du kan ikke bære en "As if!"." Han fik sgu ret, æv! Dumme...

Kirsten (igen): Hej! Altid rart at hilse på en hemmelig læser. :)

januar 26, 2006 8:34 AM  
Anonymous Anonym siger...

Min mors ting & sager har helt sikkert inkluderet et par senge (hun har en ting med gæstesenge), et bord, og nogle stole (hun har en ting med stole). Men måske var det nogle andre flyvedyr. Godt det flaskede sig, i hvert fald.

Og ja :-)

januar 26, 2006 8:59 PM  
Anonymous Anonym siger...

En nem måde at komme af med ting på, er at sætte dem i den blå avis på nettet, hvor det er gratis. Man kan sætte i under gratisrubrikken eller i de rubrikker møblerne hører til i, hvor man dog skal tage min. 1 krone for det - dér for det så også hurtigere ben at gå på.

januar 27, 2006 9:36 AM  
Blogger Ulla siger...

Jo det tænkte jeg også på, men havde ikke lige internet hjemme og syntes alligevel det var lidt i overkanten at gøre på arbejdet. Desuden havde jeg heller ikke lige billeder med af dem. Der var mange ting i vejen... Men det lader til at det meste forsvinder hen i nye hjem nu alligevel. :)

januar 27, 2006 11:03 AM  
Anonymous Anonym siger...

Hej!
Er du kommet af med alt dit "ragelse"?
Ellers er jeg MEGET interesseret i spisebordet... :)

Maryanne@ofir.dk
mobil:
60606304

december 29, 2007 11:38 PM  
Blogger Unknown siger...

Jeg kan ærlig talt ikke huske hvad der skete med bordet, men der er også gået næsten to år siden, jeg skrev denne post, så det er vel ok at glemme... Bedre held næste gang.

december 30, 2007 3:59 PM  

Send en kommentar

<< Home