onsdag, januar 18, 2006

Morgen

5.59: White Stripes' Fell in love with a girl brager ud af min mobil telefon. Suk! Sluk for en slags lyd, tænd lys og tænd for radio.
6.00: Nyheder. Noget med grønthandlere. Sove...
6.08: Fell in love with a girl - snooze
6.17: Fell in love with a girl - snooze!
6.26: Fell in love with a girl - SNOOZE!
6.30: Nyheder og sport. Noget med chat og West Bromich. Vist nok.
6.35: Fell in love with a girl - hold nu OP!
6.44: Fell in love with a girl - SNOOZE... Tror jeg, kan snart ikke huske det mere
6.47-6.53: Andrea og Nougat-Boris. Jaaaahhh! Ulla griner... Finder så ud af at det er gårsdagens afsnit de har sendt, men om 10 minutter vil de sende det rigtige afsnit. Ååååh, så bliver jeg jo nødt til at blive liggende.
7.00: Nyheder. Har jeg ikke hørt det her før? Det kan da ikke længere være nyheder.
7.06: Hører om en transgen edderkoppe-ged, som man kan malke for superstærkt edderkoppetråd, der kan væves til skudsikker vest eller noget. Århåhåhåhå, manner!
7.17: 10 minutter er blevet til 24 minutter - æv! Men afsnittet er grineren. En sekskantet hundelort... Hohoho!
7.27: Skriver note ned på min mobil om netop denne post så jeg husker det til jeg kommer idn til en computer med internetopkobling. Undrer mig over at min mobils ordbog kender "transgen" men ikke "nougat"
7.34: Står endelig op, kun 1½ time efter forventet. Sådanne Marianne!

2 Kommentarer:

Blogger Mie siger...

Er lodret misundelig!!
Min vækker brægede kl. 5 - as in F E M i morges... Fan'me ikke i orden! Og der var keine möchlichkeit um weiter zu schlafen, for havde grum mistanke om, at fly til Stockholm ikke havde planer om at vente på frk. Jensen...
Havde ondt at mig selv - voldsomt ondt af mig selv.
Da jeg søvndrukkent var ved at kravle ind i primære transportmiddel i indkørslen, kom nabo fræsende på cykel og råbte et kækt "go'moron Mie - inte så ofte man ser dej på denna tidan"...
Skide svenskere...
Havde jeg haft overskud og øjne, ville jeg have svaret friskt(og blinket...ææhh!).

januar 18, 2006 4:01 PM  
Blogger Ulla siger...

Øv! Til gengæld burde jeg nok bare have sat vækkeuret til en time senere og så sovet rigtigt. Har glemt alt (ALT!) i dag. Vader frem og tilbage. "Hej igen! Jeg glemte liiiige..."

I det mindste spiller Barometer noget absolut eminent musik her til eftermiddag. :)

januar 18, 2006 4:10 PM  

Send en kommentar

<< Home