lørdag, marts 11, 2006

Yeah, that's rock'n'roll for ya, baby!

HaHA! De rare folk på VEGA har fundet min mobil. Det meste af den i det mindste. Låget til batteriet mangler og der er tonse mange ridser i skærmen. Men den virker og jeg har alle mine telefonnumre og kalender igen. Ah! Min mobil er nu tres cool rock'n'roll stylet. Jeg tænker at lidt gaffatape vil fungere fint som låg indtil videre. Sort telefon med ridser og sølvfarvet tape. Ikke dårligt, slet ikke dårligt. Som om jeg har gaffa tape liggende...

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Tror helt klart jeg må have noget gaffa du kan låne et sted...

marts 11, 2006 11:22 PM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Så får du sådan en rigtig roadie-mobil. Hahaha :-)

marts 13, 2006 10:59 AM  
Anonymous Anonym siger...

Der er selvfølgelig gaffa på 3. sal. Du kigger bare forbi. Godt at du næsten er i eet stykke!

marts 13, 2006 11:34 AM  
Blogger Ulla siger...

Selvom det smerter langt ind i mit hjerte at se min mobil i denne tilstand, synes jeg også det er ret sejt. AnetQ, jeg tror jeg låner gaffa hos Niels i stedet, han bor lige ved siden af, ellers tak.

marts 13, 2006 11:47 AM  

Send en kommentar

<< Home