lørdag, april 22, 2006

Guf

Dengang i starten af halvfemserne abonnerede jeg på et magasin, der hed Levende Billeder. Kan I huske det? Det var sateme et sejt magasin, meget halvfemser-smart. Det var et månedsmagasin og det handlede om film. Det var i det blad, jeg så det badeværelsesforhæng, som jeg stadig ærger mig over ikke at have købt. Det var hvidt med en silhout af moderen med kniven fra Psycho. Wheewheewhee! Hehehehe, jeg forestiller mig nogle meget stressende brusebade.

Nå, men det var slet ikke det, jeg ville sige. I det her blad havde de også en side dedikeret til syret slik, som man jo passende kunne spise til alle de syrede film, man så. I går fandt jeg noget slik, som kunne have været med på den liste. Måske det bare er mig, der er håbløst bagud, men jeg synes altså, det er cool.

Det er ingefærbolcher og pakken er sej, mand! Den ligner næsten en cigaretpakke. (Og hvis man ryger, så er man lidt sej, det ved vi jo allesammen.) Og så står der "TOP QUALITY GOOD TASTE" på pakken. Det må jo passe så. Hvor køber man dem? Tja, prøv i Den Kinesiske Butik i Rosengården eller hos en grønthandler. De kommer helt fra Sumatra, bolcherne altså, ikke grønthandlerne (nødvendigvis).

Hehehe, nå, de her bolcher, de er så stærke at man sidder og hyler når man spiser dem. Hold kæft, det er god spas. Jeg skal lige have en til...

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Helt ærligt - det er kraftedme for sjovt det her!!!!

Hyl du bare :)

maj 05, 2006 8:40 PM  
Blogger Ulla siger...

Happy to please! :)

maj 06, 2006 4:19 PM  

Send en kommentar

<< Home