mandag, maj 22, 2006

Weekenden

Nogle weekender er så besatte at der ikke er tid til blogging. Denne var en af dem.

Det betyder ikke at jeg ikke har noget at fortælle. So here goes...

Fredag: Belle & Sebastian koncert i VEGA. Havde pænt ondt i skallen, men jeg ville afsted. Koncerten var ganske forrygende omend jeg havde lidt et problem med et par udeblevne trompet-fanfarer eller hvad den slags nu hedder. Liiiige bortset fra at der tit gik lang tid imellem numrene og så begynder folk at skvadre, hvilket gjorde indtil flere af pigerne der stod omkring mig temmelig irriterede. De tyssede på dem! Til en koncert. Arhahaha! Nårh ja, og så jappede de (bandet, altså) sig også igennem en alt for hurtig Funny Little Frog. Et par sange i midten var røvsyge og hvad er det fede ved Arab Strap Boy? Den er jo zzzzz. MEN... Så spillede de I'm a Cuckoo, Jonathan David, White Collar Blue Collar og The State That I Am In. = Ulla er glad. Og vi fik lov til at fløjte. Hvor tit får man lov til at fløjte?

Lørdag: Ølfestival og Melodi Grand Prix.
Mikkeller, jeg ææææælsker jer. Damn, de to drenge kan sgu brygge øl så englene synger og lidt til. Bedste IPA der nogensinde er gledet ned i min hals, og det siger alligevel en del. Faktisk også bedste stout, hvilket siger lidt mindre, og så alligevel ikke (den blev jo trods alt nr. 15 ud af 38.000 øl på Ratebeer.com). Prøv det, prøv det! Kan købes i Ølbutikken. Alle øl er gode, køb det hele. Yum yum.
Derudover har Carlsbergs hyggeprojekt (som om!), Jacobsen, begået et fra lækre Limited Editions. Endnu en stout, som faldt i mit behag Coffee Mint Stout og så en Imperial Barley Wine på skønne 10,1 vol% omend den ikke smagte sådan. Og det var endda vores første øl, så det kan ikke bortskrives som fordrukkenhedens tilgivende et eller andet. Som navnet angiver er de i et begrænset oplag og kan kun købes hos deres eget lille husbryggeri.
Til sidst skal nævnes Ultrapres, som varmes op til 50-60 grader og serveres med flødeskum. Pæne 20 vol%, så man nøjes gerne med bare et lille glas. Til dessert. Fås hos Fish & Beer på Amagerbrogade og sikkert også andre steder. (Men jeg ser lige at de også har Mikkeller... YAY!)

Og så et hurtigt ord om Melodunten, HAHAHAHHAAHA! Og tillykke til Finland!

Søndag: Ja ok, I behøver sgu ikke at vide alt...

4 Kommentarer:

Blogger Mie siger...

"I behøver sgu ikk vide alt"....ååårhh hvad? Smækfornærmet!!

Hmmm - og dog! Indeholder det dét, jeg nu tror, det gør - så bare ti stille med det ;-)

maj 22, 2006 10:22 PM  
Blogger Ulla siger...

Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige... Temmelig foruroligende, egentligt!

maj 23, 2006 11:40 AM  
Blogger Mie siger...

Hæhæ - og med dét sagde du det hele :D

maj 23, 2006 8:02 PM  
Blogger Årets Brandert siger...

At de åbner med Stars of Track & Field og slutter med Judy & the dream of horses gjorde min absolutte lykke. (plus mange af de numre du nævner) Men absolut en fed fed oplevelse.

maj 23, 2006 11:47 PM  

Send en kommentar

<< Home