fredag, juli 28, 2006

Fyyyy slemme slemme MasterCard

Eller måske det bare er min hukommelse der svigter. MasterCard er genialt i og med at alt hvad man køber efter den tyvende i måneden først bliver trukket på kontoen den efterfølgende måned, altså så man får over en måneds kredit. Det ville bare være lidt mere genialt hvis min hukommelse rakte længere tilbage end en guldfisks, som jo som bekendt er tre sekunder. Det ville bare være lidt mere genialt hvis min hukommelse rakte længere tilbage end en guldfisks, som jo som bekendt er tre sekunder. Hvor kom jeg fra? Åh ja, det ville bare være lidt mere genialt hvis min hukommelse rakte længere tilbage end en guldfisks, som jo som bekendt er tre sekunder.

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hehe - en bitter erfaring, som man ikke behøver selv at gøre sig hvis ens far er ærkejyde, er at man ikke får flere penge ud af at spekulere i kredit; kun flere problemer.

Kratluskeren - 34 år og self-made millionær på sund fornuft og sparsommelighed.

juli 28, 2006 10:06 AM  
Blogger Ulla siger...

Men kære kratlusker, uden kredit var denne post aldrig opstået. Se se, lillefar, der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget. Jeg så selv at du grinede! ;)

Ulla - 30 år og altid på røven, men åh, hvilken røv!

juli 28, 2006 10:24 AM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg var en af den slags børn som sparrede op af mine lommepenge, selvom det var virkelig lidt vi fik. Men mine søskende kunne næsten altid låne en 10'er sidst på måneden. Jeg er slet ikke vild med kredit tanken, og det at jeg lige har erhvervet et master card fordi vi skal til USA - tror jeg er et skråplan af dimensioner.

juli 28, 2006 11:05 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

Mastercard overtrukket? få dig et acceptcard til at dække for det :)

juli 28, 2006 11:38 AM  
Blogger Ulla siger...

Det ER et skråplan. Man burde mene at VISA var nok.

Hvor har jeg skrevet at der er overtrukket? Det er der skam ikke. Ikke over kassekreditten i det mindste.

juli 28, 2006 11:40 AM  
Anonymous Anonym siger...

Underholdningsværdien kimser jeg ikke ad. Og det ER generelt et nobelt formål med livet at give andre noget at smile ad ;)

juli 28, 2006 11:54 AM  
Blogger Kødfar siger...

hehe

juli 28, 2006 7:24 PM  

Send en kommentar

<< Home