søndag, september 24, 2006

Til alle os, som ikke tror på horoskoper

Tyvstjålet fra et Go-Card:

Vægten 24/9-23/10
Lufttegnet, der er tungere end som så.

Du er et super-romantisk, selvcentreret og tryghedssøgende selskabsmenneske med tendens til overfladisk lefleri. Derudover er du så behagesyg og konfliktangst, at dine beslutninger oftest ender i et bestemt og rungende "MÅSKE" - og kun din medfødte charme redder din troværdighed. Dit behov for fred og balance gør dig til en uovertruffen mægler mellem stridende parter, men er der uro i dit eget liv, finder du alt for hurtigt trøst i køleskabets glæder.
....Hold øje med vægten, som man siger.

OBS! Der er nu kun fem dage tilbage til min fødseldag.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Der var engang en der sagde til mig: "Gud! Er du vædder? Så tror jeg altså alligevel ikke jeg kan lide dig". Nåmenokså

september 24, 2006 4:14 PM  
Blogger Ulla siger...

Eller som en af vores fælles bekendte, som her skal forblive navnløs, engang sagde til mig: "Det kan ikke passe at du er vægt, for jeg kan jo godt lide dig og jeg kan ikke udstå vægte!"

Ehm ja, tak, tror jeg... hm.

september 24, 2006 4:37 PM  
Blogger Jegmig siger...

20 dage, 5 timer og 19 minutter her... Jeg tror altså ikke man skal tro på Go-cards. Du er helt sikkert ikke nær så usympatisk som den person der er beskrevet. Det er jeg helt sikkert heller ikke... :o)

september 24, 2006 6:48 PM  
Blogger Ulla siger...

Jeg vil håbe at det er et mindretal, der kan genkende sig selv 100% i denne beskrivelse.

september 24, 2006 9:57 PM  

Send en kommentar

<< Home