fredag, oktober 06, 2006

Kuk kuk

Jeg gloede på hende med pyjamassen udenpå tøjet i bussen i dag. Selvom hun virkede rimelig sammenhængende, så måtte det da have slået klik for hende et eller andet sted. Måske pyjamassen ikke var af bomuld, selvom den så sådan ud, måske det var en slags regntøj? Eller troede hun, at en overtræks-bomuld-pyjamas kunne beskytte hendes tøj fra at blive vådt? Jeg var SÅ tæt på at række ud og mærke på stoffet, da hun stod og ventede på at komme af, men jeg beherskede mig.

Nu da jeg har fundet ud af at det var en del af et stunt som den nye gratisavis (jaaah, gratis er jo godt, ikke?) har sat i værk, har jeg det så meget bedre på hendes vegne.

Undskyld, jeg gloede, dame.

Update: Kære Ursula, du skal ikke være ked af det. Det der med hvordan vejret er på ens fødselsdag, det passer jo ikke. Vis dig som en ægte spejder og træk regntøjet. Jeg har fx fundet både regnbukser og gummerøjserne (der ikke har været fremme siden Roskilde 2004) frem. Tjikkerlikker-tjikkerlikker-tjau-tjau-tjau.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home