mandag, oktober 09, 2006

Kære medsøstre,

slap nu af. Så er det heller ikke værre. Jeg gider ikke høre et ord mere om, hvor irriterende, det er når mænd ikke lukker brættet ned, når de har været på toilettet. Tillad mig at illustrere:

Scenario 1: Toiletsædet er lukket med klap og det hele.*

1) Du løfter låget,
2) sætter dig og gør hvad du nu skal gøre.
3) Bagefter lukker du låget igen.

Scenario 2: Sædet er oppe.

1) Du sænker sædet.
2) sætter dig og gør hvad du nu skal gøre.
3) Bagefter lukker du låget igen.

Altså, lige mange handlinger, så hvad er problemet? Lad nu de kære mænd være i fred.

Der er naturligvis også et scenario 3, hvor låget er oppe og sædet nede, men det er jo sjusket, så sådan er der ingen af jer, der har det, vel?

*Suk, i en perfekt verden... Ja ja, det er det jeg selv prædiker derhjemme, men UDELUKKENDE fordi mit toilet er så småt at faren for at diverse dimsedutter, der ikke hører hjemme i kloakken kunne ryge i kummen er alt, alt for stor.

6 Kommentarer:

Blogger Ulla siger...

Den slags ved jeg gudskelov ikke om min kæreste.

Toilet-ånde - charming... Hehe.

oktober 09, 2006 3:49 PM  
Anonymous Anonym siger...

scenario 3 er da det optimale!

oktober 09, 2006 6:10 PM  
Blogger Camilla siger...

Nej, det optimale er da to toiletter. Et til Niels og et til mig :-)! Vi har aldrig diskussioner om toiletsæder, eller hvem der har brugt det sidste toiletpapir.

Ulla, jeg forstår i øvrigt ikke det med, at du har et lille toilet. Kan du huske de der bitte små børnetoiletter i en rusturshytte? Men jeg forstår godt, at du ikke vil have dine dimsedutter ned i kummen...

oktober 09, 2006 9:21 PM  
Anonymous Anonym siger...

@karen: det er vel bare et spørgsmål om at kvinder lige vælger at kontrollere om sædet nu er oppe eller nede. Det er lykkedes mig fint hver eneste gang jeg har skullet forrette min nødtørft om natten og det har krævet at jeg skulle sidde ned.

Min foreslåede løsning er altid at vi bare tisser. Fuldstændig uden hensyn til om brættet nu er oppe eller nede. Helst uden hænder og mens vi prøver at lave nogen fede dansemoves. SÅ skal du se sædet være slået op. Altid!

Nej, alvorligt - det har altid været mig komplet umuligt at forstå hvorfor så mange kvinder kan blive så fuldstændig rasende pga så lidt. Men for husfredens skyld slår jeg brædtet ned...lissom min kone altid kører sædet tilbage i bilen. Altså, lige pånær hver eneste gang ;)

oktober 09, 2006 10:12 PM  
Blogger Ulla siger...

Hvaffor nogen små toiletter? Hvaffor en rustur?

oktober 10, 2006 11:39 AM  
Blogger Suzy Q siger...

@kratlusker: Det har jeg aldrig tænkt over, det med bilsædet. Jeg fik røde ører. Men jeg har nu heller aldrig hakket på manden pga toiletsædet. Jeg har aldrig tænkt over det.. måske slår han det altid ned..?

oktober 10, 2006 8:00 PM  

Send en kommentar

<< Home