mandag, oktober 09, 2006

Tid er relativt

Hvad der er "snart" for dig er nok ikke det samme, som det er for mig. Dog vil jeg mene at, hvad der er "snart" for den nye café på Åboulevarden, ikke er "snart" for nogen andre. De har nemlig haft et kæmpebanner med påskriften: "Ny café/bar åbner snart" hængende i rigtig rigtig lang tid. Hvor lang tid lang tid er, kan jeg ærlig talt ikke huske, men vi snakker over et år og så lidt til. Nu er skiltet endelig væk, lad os se hvad det er blevet til, for det må eddermame være one fancy café, dude! Der må vi da ind.

Snart.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hmm... kæmpebanner jeg missede. Måske skulle jeg tage at åbne øjnene når jeg går ved åen.

oktober 09, 2006 10:45 PM  
Blogger Ulla siger...

Ehm... Åboulevarden i København...

Og faktisk er det ikke på Åboulevarden, vejen har skiftet navn på den omtalte strækning. Den hedder NATURLIGVIS Gyldenløvesgade. Min fejl.

oktober 10, 2006 11:38 AM  
Blogger susling siger...

Hjemme hos os hedder det: fem voksen minutter eller fem rigtige minutter? Faktisk havde jeg en ide om at lave en børnebog om tid, fordi der er så mange skægge begreber - og tænk lige på Da snøvsen gik hjemmefra......

oktober 10, 2006 3:41 PM  
Blogger Ulla siger...

Uh, har aldrig været Snøvsen-fan, så jeg ved ikke lige hvad du tænker på der.

oktober 10, 2006 3:50 PM  
Blogger susling siger...

At gå fra snøvsen - os født i midt '60'erne -børn/teenagere i 70'erne vi var nøjsomme......der var Snøvsen, der var Krummerne, der var De fem og der var Bjarne Reuter, og så var der alle tegneserierne.......Snøvsen var helt fin - den legede med ordsprog og barnlige tolkninger, som katten i sækken - hvad er lige det.....Ren poesi i en poesi-fattig tid, hvor alt skulle være socialrealisme....Kan du se, hvad jeg mener nu?

oktober 11, 2006 12:12 PM  
Blogger Ulla siger...

Ikke rigtig... måske... måske det bare er mig, der er forvænt med Astrid Lindgren og Ole Lund Kirkegård osv. fra barnsben af.

oktober 11, 2006 12:20 PM  

Send en kommentar

<< Home