tirsdag, juni 12, 2007

Nye øjne

Nej, har ikke været hos plastikkirurgen. Endnu.


Jeg har bare opdaget The Smiths. Prøvede ellers ihærdigt at kunne lide dem i halvfemserne, men måtte give fortabt. Det var FOR kedeligt.


Nu har jeg den sidste uge haft det sidste af omkvædet i "There Is a Light that Never Goes Out" på hjernen. Det er en så britisk høflig og noget twisted kærlighedserklæring, at man næsten tror det er løgn:

...And if a ten ton truck
Kills the both of us
To die by your side
Well, the pleasure, the privilege is mine


Den skal jeg da ha'. Jeg ska' da ha', Thorkild!


Update: Uh, en halvtredser skal de have for den i TP. It is miiiine, I tells ya, MINE!

5 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

Ok kun ti år for sent...men ok velkommen til The Smiths vidunderlige verden :o).

Hør også "Panic" "meat is murder" og "some girls are bigger than others". Så er du 100% solgt.

juni 12, 2007 7:44 PM  
Blogger Ulla siger...

Jeg prøvede som sagt at være med dengang, men ak, det er vist først nu jeg er moden nok. Men tak for tippene, vil klart tjekke det ud. :)

juni 12, 2007 9:11 PM  
Blogger Årets Brandert siger...

Ak og ve, The Queen is Dead er jo et af de der 'quintessential' albums. Er vist nok blandt de fem-ti all time bedste albums.

Morrisseys solo albums er ej heller at kimse ad.

juni 13, 2007 2:06 AM  
Blogger Ulla siger...

Men øv, hvor var han kedelig og prætentiøs på Roskilde for et par år siden. Og ja, jeg ved godt, han selv har sagt at det var hans bedsteste koncert ever, men mor her kedede sig og skred efter 10 minutter (og ved derfor natuuuurligvis alt om resten).

juni 13, 2007 8:03 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

Morrissey er en fed opblæst nar, men han er en dygtig snagskriver og musiker.

juni 15, 2007 4:54 PM  

Send en kommentar

<< Home