tirsdag, juni 12, 2007

FOLK!!

Jeg hader når FOLK (grrrr) ringer - og uden at præsentere sig - siger: Du har ringet til mig.
Mig: Ehm, det kender jeg ikke noget til, det her er min kollegas telefon.

Og så bruger man ellers uforholdsmæssig lang tid på at finde ud af hvem FOLK er i forhold til en selv eller arbejdet. Indtil man kommer frem til at der nok bare er trykket forkert nummer fra telefonen tidligere på dagen.

Hvorfor gider FOLK at ringe tilbage til nogen man ikke ved hvem er? Hvis det er vigtigt, ringer de vel en gang til.

Det er især irriterende, når de finder ud af at man arbejder et stort sted. Som dengang jeg arbejdede på Københavns Universitet. Nå, kender du så Jørgen Hansen?, siger de.

Hvad tror du selv, makker! Der blev sagt smut!

4 Kommentarer:

Blogger Marie siger...

FOLK er SÅ spastiske, mand!

juni 12, 2007 3:16 PM  
Blogger Unknown siger...

VILDT spassede!

juni 12, 2007 3:18 PM  
Blogger Årets Brandert siger...

'Der blev sagt smut'??

Ok, stod du bagest da der blev uddelt evner i at svine folk på den fede måde?

juni 13, 2007 1:59 AM  
Blogger Ulla siger...

Jeg syntes ellers det lyder så retro. Retro er jo godt, vist.

Jeg mener selv jeg er ret god til at give svineren, men det virker vist bedst live, det skal jo komme som skidt fra en spædekalv, jo. Er i hvert fald helt sikkert bedre end en vis blogger, som i denne sammenhæng skal forblive navnløs (fordi han ellers bliver en anelse tøsefornærmet, tror jeg), og som er HERRE-dårlig til at give igenpå sviner-fronten. Du ved, hvem du er!

juni 13, 2007 8:01 AM  

Send en kommentar

<< Home