lørdag, september 24, 2005

Jeg er blevet skamferet II

Meget kan ske på en enkelt dag. Nu ser listen således ud:

Scoringschancer = måske, men der sker nok ikke en skid... Jardaossbarpisliglad...

Grund #1. Udslettet som jeg fortalt om, er er indtil videre på kraftigt tilbagetog. Det bliver ender vist med at se nogenlunde ok ud. Skal bare stadig have købt en foundation der passer i farven. Det er ikke et tidspunkt hvor man skal have for travlt, kan jeg så rapportere.

Grund #2. Ny frisure. Jeg synes den blev for kort, men har hørt fra mange at det ser godt ud. Måske fordi de vil trøste mig når jeg har set så umådelig trist ud... Hvem ved? Det går såmænd nok også, selvom jeg ikke kan se helt så troldet ud som jeg gerne ville...

Grund #3. Topmaven er stadig enorm og det er stadig et enormt problem. Har købt de der trykke-mave-flad strømpebukser. Fordelen ved dem er at de er så svære at få af og på at jeg helt automatisk vil drikke mindre, bare for at slippe for at skulle på toilettet så tit. Det vil sige knap så mange nu-skal-jeg-satme-fortælle-dig-en-ting-makker-og-det-er-ikke-to-ting-kommentarer til uskyldige, falden på halen og så videre... Living da vida Ulla...

Jeg har forresten også købt et par nye cool sorte bukser (ja, jeg ved det, det er lidt vildt), der naturligvis er aaaalt for lange, eller også er mine ben for korte. Jeg troede dog at jeg bare kunne tage de højhælede på (nu hvor det kan lade sig gøre at gå med sådan nogle en hel aften - juhuuu!), men skidtet er sgu stadig for langt. Åh, jeg hader at lægge bukser op.

Her havde jeg lige før en jobannonce, til hvem som helst, der ville gide at lægge bukserne op. Har bestemt mig for at det er svagt af mig. Nu gør jeg det sgu selv. Har lige målt hvor meget de skal lægges op og er faktisk forundret. Synes vi skal have en gættekonkurrence. Bær over med mig, jeg kan ikke finde ud af at lave de der afstemningsbokse, det må klares med kommentarer. Du behøver ikke at begrunde, men må da gerne.

Hvor meget skal mine bukser lægges op:
a) 7 cm
b) 10 cm
c) 13 cm
d) Ingenting, jeg overdriver. Finder på historier for at få opmærksomhed. Se mig, hør mig, læs mig, elsk mig!

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hmmm,tuff valg, ville jo egentlig ha` svaret "D" ,men da det kun er anden gang jeg er på din blog (cool blog forøvrigt) vælger jeg "C" ;)

september 25, 2005 2:47 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

Hvor længe skal du gå og have ondt af dig selv? Jeg vil vædde min grønne filthat ( lånt af Ole fra Salgsblog) på at du kune score så let som ingenting...

september 25, 2005 10:22 AM  
Blogger Ulla siger...

Som svar på den nervepirrende konkurrence kan jeg afsløre at svaret er 10 cm på venstre ben og 12 på højre. Jeg er vist lidt skæv i det...

@uden relevans: Det er jo et spørgsmål om hvor man sætter sin standard. Fx går min et pænt stykke over aftenens nemmeste tilbud: Usympatisk, snagende, snobbet og nedladende fyr, men partner i advokatfirma med overskud på 4,9 mill sidste år. "Who gives a flying fuck?!?!? Du er stadig en nar, nu er du bare en rig nar!"

september 25, 2005 1:21 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

aw F*ck jeg havde sat alle mine sparepenge (firmaet gav jo 4.9 mill i overskud sidste år). på 12 cm!

I det mindste blev du da ikke grusomt brændt af som visse andre.. grbmbbl..

september 25, 2005 2:10 PM  
Blogger Ulla siger...

Ignorering tæller ikke som grusom afbrænding...
Han kunne da bare opføre sig ordentligt!! Sgu! Så kan han lære det!!

september 25, 2005 2:39 PM  

Send en kommentar

<< Home