lørdag, september 24, 2005

INXS

OK, jeg indrømmer det. Jeg er vist ikke altid den skarpeste blyant i penalhuset...

Historien starter med mig, der brokker mig for mig selv over p3 spiller for meget INXS om morgenen. Eller i hvert fald har gjort det et par morgener nu. Der er nemlig visse bands jeg hader. Vil ikke nævne dem alle nu, da jeg frygter hademails... Men INXS er et af dem.

Og så er der den der ugens uundgåelige med ham den lækre Pharrel og hende der Gwen Stefani. Den spiller de sjovt nok også hele tiden og den er røvdårlig, nemlig. Men på et tidspunkt nævner han INXS og finder endda på et eller andet der rimer, har dog glemt hvad. Aaaaaaaaanyways, jeg står og forundres over hvor mange gange på en morgen, jeg skal plages med INXS. Det betyder jo ikke engang noget. Det er jo bare nogle tilfældige bogstaver. Eller er det? IN-XS... Ja, Ulla, hvad giver det?

Flot. Det har så kun taget mig, hvad, 15 år at regne ud?!?!?

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

øhmn IN-XS? Jeg fatter ikke en brik endnu...

september 24, 2005 9:46 AM  
Blogger Ulla siger...

Åh, Mathilde, du aner ikke hvor glad du gør mig...

INXS = In Excess, som for de ikke-engelsk-kyndige betyder "i overskud" eller noget i den stil.

september 24, 2005 9:58 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

De har lige fundet en ny sanger i en konkurrrence og det benyttede lorte-DJen på DR. til strax at spille et nummer med dem... FFS de har ikke haft et hit siden ham junkien døde! Glem det nu fjolser!

september 25, 2005 2:12 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

De har lige fundet en ny sanger i en konkurrrence og det benyttede lorte-DJen på DR. til strax at spille et nummer med dem... FFS de har ikke haft et hit siden ham junkien døde! Glem det nu fjolser!

september 25, 2005 2:12 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

september 25, 2005 2:13 PM  

Send en kommentar

<< Home