fredag, september 23, 2005

Jeg er blevet skamferet

Weekenden står for døren. Scoringschancer = 0!

Grund 1. Udslettet som jeg fortalt om, er dog lidt på tilbagetog.
Grund 2. Ny frisure. Alt for kort. Og kortere i venstre side end højre side. Grrrr.
Grund 3. Kæmpe OG enorm topmave.

Muligheder:
Ad. 1.
a) Køb ny foundation, der denne gang passer i nuancen.
b) Vent og æd piller.
c) Drik samtlige mænd stangberusede, håb de ikke ser så meget.

Ad. 2.
a) Vent.
b) Køb hat.
c) Ring til Maj, med det evigt seje hår og få en tid hos hendes frisør når mit hår er vokset lidt mere.
d) Håb mænd får muldvarpetendenser efter mørkets frembrud.
e) Absolut nødløsning: Ring til Helga og lån trimmeren. Af med lortet, vi starter forfra. Det kræver dog ny garderobe med en masse lyserødt i... For lissom at opveje betonlebbe-looket.

Ad. 3.
a) Ingen vigen fra kuren.
b) Træn, evt. paniktræn.
c) Køb klemmer-din-mave-men-også-røv-heeeelt-flad-strømpebukser.
d) Gå i teltagtigt tøj, der skjuler topmave.
e) Sug maven ind hele aftenen, spis intet (medfører dog lammestiv Ulla kl 21).

Løsninger:
Ad. 1. Alle muligheder tages i brug.
Ad. 2. I hvert fald a, c og d. Måske b. Venter lidt med e.
Ad. 3. Vælger nok også alle mulighederne her...

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Argh, jeg kender godt det der. Men vid en ting: Jeg scorer på besynderlig vis, altid på de aftener, hvor jeg bestemt ikke havde regnet med noget stort. Jeg ved ikke hvorfor, men fyrene tænder åbenbart af på det der, lidt skæve look.
Og BTW hellere topmave end ingen mad. Ellers ender det bare i blackout....!

september 23, 2005 8:41 PM  
Blogger Ulla siger...

OK, jeg looover at spise... Gik også galt sidst jeg ikke spiste men kom til at drikke bare en lille bitte smule... Eller ok, en del...

september 23, 2005 10:17 PM  
Blogger Banjoko siger...

Kender godt problemet. Havde de værste bylder i hele ansigtet, især på næsen. Det tog et år med piller og creme.....

september 23, 2005 11:55 PM  
Blogger Stella Dallas siger...

Hehe... Kan kun tilslutte mig Bekker vedr. deher scorechancer. Men ingen mad = mindre sprutforbrug. Det synes jeg personligt lyder lidt smart. Må prøve det :-) Hvis jeg altså kan lade være med at æde.

september 24, 2005 9:24 AM  
Blogger Ulla siger...

@banjoko: Bylder, åh nej dog. Jeg tror bare jeg nøjes med nogle bumser og knopper, som i øvrigt næsten allerede er væk igen. Det sidste kan nok skjules med lidt sminke... Og så er det jo halvmørkt...

@mebbe: Problemet med mindre mad (uh, freudiansk tastefejl der, jeg skrev først "mand") og mindre sprut er at så må man jo ikke noget af alt det sjove. Der er jo endda en fare for at blive opfattet som livsforagter. Og den slags kan jeg virkelig ikke have siddende på mig. Så: Tilpas med al den forhåbentlig gode mad (der var den sgu igen...) og så beherskede mængder alkohol, det tror jeg er min plan. Men ak, planer for at holde denne gyldne middelvej er jo slået fejl før... Vi får se...
:-)

september 24, 2005 9:41 AM  

Send en kommentar

<< Home