søndag, oktober 02, 2005

Almindelig høflighed

Sig mig lige en gang, venner! Eller det vil sige, halvdelen af jer, som jeg plejer at kalde mine venner. Hvad filen har I gang i?

Her har jeg inviteret til fest - nogle af jer endda til middag. Invitationen er sendt ud i gooood tid. SU d. 1. oktober. Vi skriver nu d. 2. oktober og så har kun halvdelen af jer kunnet nosse sig sammen til at svare. Det er ganske enkelt for dårligt. Mor er ikke vred, mor er skuffet.

Desuden fatter jeg ikke folk der venter til absolut sidste øjeblik med at svare. Hvad venter I på? Et bedre tilbud? Er det mig der er helt galt afsporet, eller er det bare helt uhørt uhøfligt?

Og for lige at være super-hellig, så plejer jeg at svare så snart jeg ved om jeg kan komme eller ej, når jeg ellers er heldig nok til at blive inviteret til noget. Sådan er der også en del af mine venner der er. Men æv, I andre, I skulle skamme jer, skulle I!!

Uh, jeg kan blive grundigt irriteret over uhøflige mennesker...

2 Kommentarer:

Blogger isteen siger...

Du ka' lisså godt indse det - folk er nogle røvhuller!

Så'n er det bare, i hvert fald indtil det modsatte er bevist.

oktober 02, 2005 9:59 PM  
Blogger Ulla siger...

Efter blid punkning har alle nu svaret til middagen, det var da altid noget... Tak!

oktober 03, 2005 7:00 AM  

Send en kommentar

<< Home