søndag, oktober 02, 2005

Min søster er en rollator-tyv

Har lige haft besøg af min skideskøre familie. Jamen, det ER de!!

Min mor er sådan semi-dement og går ikke så skide godt. Så hun har en rollator, hvilket vel er fint nok, når hun ellers husker den. Min søster kører så min mor hjem og pakker rollatoren fra opgangen ind i bilen, for den skal hun jo bruge.

Da de så kommer frem til min mors lejlighed, står der allerede en rollator i opgangen. Flot! Min mor har aldrig haft sin rollator med ind til byen.

Men nu har hun så to. Min underbo bliver dog nok ikke så glad.

Jeg foreslår spagt at min søster skal køre tilbage med den hertil. Det er hun lige ved at brække sig over (den var åbenbart ret svær at få bag på bilen). Nu er hun så kørt sin vej fra min mor, som nu skal regne ud hvordan hun får den tilbage. Her kunne man så indføre at min mor måske kunne have sagt at det ikke var hendes fucking rollator mens de brugte ti minutter på at få den spændt fast til bilen. Suk...

Skal jeg VIRKELIG tage en fucking taxa til Charlottenlund for at hente min underbos rollator??? Dammit!!

Tak for besøget, kære familie, så sker der sgu noget fucked-up i mit liv igen. Troede lige jeg skulle have en stille og rolig weekend.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Jamen hvad endte det med? Smed du en seddel ind hos underboen om at rollatoren kunne afhentes hos med din søsters telefonnummer?

oktober 05, 2005 10:03 AM  
Blogger Ulla siger...

Det endte stille og roligt med at min mor ringede efter en taxa der kørte rollatoren ind til NV igen (og taxamanden scorede selv overskuddet - spasser!) og så satte jeg den tilbage i opgangen. Tror ikke min underbo opdagede noget... Lidt kedelig slutning, ingen blev vrede eller noget...

oktober 05, 2005 10:16 AM  
Blogger Suzy Q siger...

*ROFL* for dælen da!! Det var edderhylme skægt.
Det kan jeg godt tillade mig at sige, eftersom jeg VED hvordan det er at have en skrupskør familie.

:D Suzy

oktober 07, 2005 5:51 PM  
Anonymous Anonym siger...

"fucked-up liv" er et temmeligt kraftigt at bruge bare pga en vildfaren rollator, er det ikke?
Nuvel, alt er relativt! ;-)

oktober 09, 2005 2:45 AM  
Blogger Ulla siger...

Irene, det skal ses i et større billede. Min familie er nemlig meget nøjagtigt diagnosticeret af suzy q som skrupskøre. Nu har jeg levet med dem i 30 år og det bliver værre og værre. Rollator-tricket var bare et af maaaaange stunts...

Måske jeg skulle starte en ny blog med historier fra min vanvittige familie. Der er den om min søster og det overskårne haglgevær, eller den om min slumstormende søster, der med hendes hund og ti hvalpe, barn på seks måneder tager på visit i Vestre til manden der sidder inde for hashsmugleri, eller den om hendes nye kæreste der bider folks fingre af, eller den om min anden søsters sofa på køreskolen der var så underligt plettet når andre lærere havde lånt lokalerne (hmm...) eller den om min søster der henter mig i børnehaven om vinteren og jeg går halvdelen af vejen hjem uden støvler på før jeg klager over kolde tæer ("Jamen, det ER så koldt!", "Hold nu mund og kom med", "Jamen!") eller den om min niece og hvad der sker når en hest falder ned over en fod eller eller... The list goes on and on...

oktober 09, 2005 11:03 AM  

Send en kommentar

<< Home