tirsdag, oktober 25, 2005

Som oftest er der en grund til...

... at man sætter ting på loftet. Fx fandt jeg i weekendens oprydnings-craze et par af mine gamle sko. Mine gymnasievenner vil måske kunne huske dem, det er de gule laksko fra Red or Dead (som var vældigt hipt i 90'erne).

Iiiiih, tænker Ulla. Dem havde jeg næsten glemt jeg havde. De er da sjove, dem må jeg straks implementere i mit skorepertoire!

Som tænkt, så gjort. Jeg har taget dem på idag. Vidste godt at de ikke var sådan superbehagelige at have på og at de er mere spøjse end kønne, men altså. Det regnede, det var mørkt og jeg skulle have noget farvehalløj på, så derfor! Nu er jeg så kommet i tanke om hvorfor jeg i sin tid stillede dem væk. Damn, jeg har ondt i mine fødder. De sko skal blokkes - pronto!!

Med sædvanlig skidt timing vælger jeg så at få ondt i fødderne den dag jeg skal begynde til salsa. Typisk!

Men fik jeg nævnt at jeg skal danse salsa idag? Ai ai!!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home