søndag, oktober 23, 2005

Tørresnoren

Jeg er åbenbart lidt territorial. Eller besidderisk. Eller egoistisk.

Og så vasker jeg tøj. Det er vel meget normalt. Men det her tøj, det skal jo tørre. Det er i hvert fald sådan jeg foretrækker mit tøj - rent og tørt. Og her efter min vaskemaskine brød sammen i sommers vasker jeg på vaskeri, men er for fedtet til at bruge tørretumbleren. Eller også er det fordi det slider for meget på tøjet - ja, lad os sige det er derfor, det lyder bedre!!

Så jeg hiver mit våde tøj med hjem igen. Og går op på tørreloftet med det, for der har jeg hængt en snor op, og det plejer jo at være en fordel. Men da jeg kommer derop, er der nogen der har hængt deres tøj på min snor. Min snor! som jeg selv har købt og betalt og hængt op. Jeg blev sgu lidt knotten. Jeg har haft den snor i fred i flere år, hvad fanden ligner det at komme rendende og bruge den. Bare sådan... Skumle skumle... Og så er det ikke første gang, og sidst stjal de satme mine tøjklemmer. OK, godt nok hang klemmerne der igen lidt senere, men de er stadig nogle snyltere.

Hvad værre er, deres tøj er tørt. Men det fylder jo det hele, der er ikke plads til mit. Eiiih-jøhhhh!!

Her kan jeg godt se at det er lidt latterligt at hidse sig op over en snor. At det ville være langt ude at skælde dem ud. Så jeg nøjedes med at smide deres tøj på gulvet, som aldrig bliver gjort rent.

Bagefter spyttede jeg på det.

(Arj, det passer ikke, jeg skubbede det bare til side. Men den anden historie var sjovere...)

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home