søndag, oktober 30, 2005

Ulla kvajer sig - del 517

Jeg er jo inde på det der dating.dk. Tænkte idag at NU skal der sgu ske noget andet, så jeg sendte en af de der sms, der ender på forside. Bare med en banal tekst: Bla bla.

Det endte i et par hits. Endda nogen der også kiggede på denne hersens blog.

Det er så først der jeg kommer i tanke om at de første poster handler om druk, kyssen på næsten-gifte-mænd og almindelig kiksethed. Ja, det skal jo nok få vækket deres interesse.

dating.dk-mand: "HER har vi da en sød og stabil pige, jeg ville kunne tage med hjem til moar!"
Nok næppe...

Men altså... Det ER jeg - jeg sværger!! Jeg ER typen man tager med hjem og viser frem mens jeg kan tale med om den seneste udstilling på Louisiana eller hvad forældrene nu ellers er interesserede af, spise pænt med kniv og gaffel, ikke drikke mig for fuld, sige tak for dejlig mad og hjælpe med at tage af bordet og alt det der. Men jeg er altså OGSÅ hende der vælter rundt af og til.

Det er bare sjovere at skrive om... Sådan er det.

5 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

Du er mig en kilde til evig underholdning, på den fode måde.

oktober 30, 2005 10:28 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

fode here værende en blanding af gode og fede, jeg fornyer den danske språw nej?

oktober 30, 2005 10:29 AM  
Blogger Ulla siger...

Hehe... I aim to please...

oktober 30, 2005 10:38 AM  
Blogger Stella Dallas siger...

Hahaha... ja - dating.dk hits og blog-hits er vist 2 uforenelige størrelser. Vi blognørder vil jo hellere høre om alt det kiksede, det semi-perfekte gemmer vi til datingsiderne :-)

oktober 30, 2005 10:46 AM  
Blogger Ulla siger...

Præcis. Måske jeg burde fjerne linket... Nej, fuck det. Det må de sgu tage med, sådan er jeg også. Og jeg lover ikke at skrive noget om de første halvtreds dates.

Kom frit frem... (sagde ræven...)

oktober 30, 2005 10:59 AM  

Send en kommentar

<< Home