torsdag, oktober 27, 2005

Ulla - nu med flere autistiske tendenser

Sikke en dag, jeg havde igår!!

Gulvmanden havde spærret vores gang af, så alle laborinerne og jeg måtte rykke hen i en anden bygning. Det var vi ikke glade for.

Vi kan vældig godt lide de andre i bygningen, det er såmænd ikke det. Tro endelig ikke andet. Det er bare det at der er andre lyde, der lugter anderledes, der går mennesker rundt udenfor vinduet (det gør der alligevel ret sjældent på fjerde sal, hvor vi normalt sidder) og så er der koldt.

Jeg sad på chefens kontor, for han var på kursus. Og åbenbart også halvblind, fuck, jeg har ikke kunnet se meget på hans skærm... Det er sløret. Og nej, det er ikke mit syn der er noget galt med.

Nå, men det er mest lydene der generer. Der er utrolig lydt derhenne. Man kan høre når der bliver krøllet papir sammen på nabokontoret. Jeg prøver at læse, det gik ikke sådan supergodt....

Jeg er vist lidt lydsart.

Glæder mig til jeg idag kommer tilbage til mit laboratorie med susende sterilbænke og inkubatorer, der gurgler og syder.

Lyde, man er vant til. Ja tak!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home