tirsdag, oktober 25, 2005

Man ved man har moret sig til salsa når...

... man først opdager den begyndende vabel kort efter man er holdt op med at danse.

Iiiih, jeg kan godt lide tirsdage nu.

Torsdage er også gode - der svømmer jeg med tøserne og skråler bagefter løs med gospelkoret.

Fredag til søndag er også gode dage - pr definition. Så hey, nu er der kun to sådan mediumgode dage i ugen tilbage. Hvor overskudsagtigt er det ikke lige... Og onsdag er lige imellem to gode dage, jeg er stadig glad efter tirsdag aften og kan så småt begynde at glæde mig til torsdag. Så er det jo faktisk kun en mellemgod dag.

Nu skal jeg bare finde på noget at lave om mandagen, så kører det...

Hey, hvad med en kæreste? Sådan en ville der helt klart være plads til om mandagen...

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home