torsdag, oktober 27, 2005

Ulla kvajer sig - del 516

Så er jeg tilbage. Og jeg har kvajet mig igen. Altså, det kunne være meget meget værre, men alligevel... Jeg synes en undskyldning er på sin plads. Here goes:

Kære Anne,

Undskyld*, jeg er en spade der ikke kan se forskel på "Besvar" og "Besvar alle" knappen. Det kan være vældig svært at se sådan her ud på eftermiddagen.

Det rider mig som en mare at hele dit kontor nu har linket til denne blog og kan læse med om vores fælles eskapader i det københavnske natteliv og på Roskilde.

Hvis bare jeg kunne gøre det hele godt igen... Hvad med en øl?




*Også undskyld til alle Annes kolleger, som fik den der mail. Jeg vil gerne ud og drikke øl med jer imorgen, hvis I stadig vil have kiksede lille mig med.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home