lørdag, oktober 29, 2005

Min indre manderadar

Når jeg vælger hvem der skal kysses på, er det med usvigelig sikkerhed altid ham der har en kæreste, som han snart skal giftes med eller allerede er gift med, uh, eller endnu bedre: er gift med og har en søn på 6 måneder med fremfor hans gode ven, der er single, hvis det ellers er muligt.

Vis mig en mand. Hvis jeg vil have ham, er han allerede taget... Typisk!

Nårh ja, glemte også min taske på en eller anden bar igår. Flot, Ulla! Hvorfor gik du ikke hjem bare lidt tidligere?

Update kl 19.30: Tror nu at jeg har lokaliseret hvilken bar den sandsynligvis ligger på. Ringer til dem imorgen. Har nu akut og altoverskyggende behov for burger og fritter med ekstra fedt og salt.

2 Kommentarer:

Blogger Jegmig siger...

Hvis "stoddermagneten" ligger i tasken, så håber jeg for dig, at den aldrig dukker op igen. ;o)

oktober 29, 2005 3:44 PM  
Blogger Ulla siger...

Hehehehe! Good one! LOL

oktober 29, 2005 7:16 PM  

Send en kommentar

<< Home