søndag, november 27, 2005

1-2-taxa

Igår var jeg jo på Loppen til en ikke udsolgt koncert med de fantastiske Blue Van drenge fra Brønderslev. Hvorfor var der ikke udsolgt? Danskere er mærkelige... Vågn op! Det her er den nye rock revolution!!! Eiiih...

Og det var jo som forventet ganske og aldeles forrygende. De trykker den sgu af, det må man give dem. De spiller også meget højt. Måske er det bare mig der er ved at blive gammel, men det var en anelse for højt. Jeg kan faktisk ikke erindre at have hørt et lignende decibelniveau siden Outlandish' første koncert på Roskilde i et lille men totalt proppet telt (var det hvid eller blå scene? Hm, whatever). Pointen er at det var trommehindesprængende højt. Men FEDT!

Nå, men efter koncerten på Loppen smuttede vi videre til Fingerbøllet, hvor Eivind og Janus spillede noget rædderligt dårligt keglebilliard. Magen til ynk, skal man lede længe efter. Sorry, men det var sgu usselt spillet. Ikke at jeg ville kunne gøre det bedre, men det er ikke pointen...

Da jeg så skulle hjemad var jeg egentlig ikke fuld, men frøs bare noget så skrækkeligt. Så jeg bestemmer mig for at tage en cykeltaxa hjem (altså ikke en rickshaw, vel?). Efter to ledige taxaer som udmærket godt har set mig er kørt forbi og samlet andre op længere nede ad vejen, bliver jeg en anelse fortørnet. Jeg tænker, ok, hvis der ikke er en ledig taxa der reagerer indenfor ti sekunder så cykler jeg hjem, jeg får jo ikke varmen af at stå her og glo.
1-2-(Taxa på anden side af vejen vender)-3-4-(den er ledig og Ullas hånd ryger op - vinke vinke)-5-6-(vinke vinke for helvede)-7-8-(taxa blinker ind til siden - YES!). Godaften, kan du have en cykel med og så skal vi til Nordvest, tak. Ah, varme...

2 Kommentarer:

Blogger Kontrolpigen siger...

Det lyder som om du har haft en rigtig skøn rock'n'roll-aften, Ulla:-) Giv mig lige et praj næste gang, så vil jeg da med! - Jeg er hende, der husker ørepropperne...

november 27, 2005 5:03 PM  
Blogger Ulla siger...

Will do. Jeg kunne virkelig godt have brugt de ørepropper. Oh well, man lever kun en gang...

november 27, 2005 10:35 PM  

Send en kommentar

<< Home