mandag, november 28, 2005

Lookalike?

Har I også set den rædselsfulde Star Wars III - Revenge of the Sith? Modtag min kondolance. Al den spildte tid... Suk.

Nå men jeg så det her billede af mig fra vores fantastiske bloggertræf forleden. Hvis jeg husker korrekt var jeg vist ikke tilfreds medmin grimhed på billedet som Sille viste med mig og Morfar, så et nyt måtte tages. Ja, jeg ved det, min forfængelighed kender ingen grænser.

Aaaaaanyways, pludselig slår det mig, hvem det er jeg ligner!! Ham, den onde mekanik-general med fire arme fra ovennævnte film, nemlig. Bedøm selv...













Ulla til venstre - General Grievous til højre

(Ved godt det er lidt sløret, men det ene skal jo passe til det andet. Bemærk i øvrigt hvordan min hånd kun har to fingre... Pænt...)

12 Kommentarer:

Blogger Pernille siger...

Godt du lige gjorde opmærksom på hvem der er hvem! Man kunne jo sagtens sidde her og komme i tvivl ;-)

Ser ellers ud som om I havde en hyggelig aften :-)

november 28, 2005 8:21 PM  
Blogger Ulla siger...

Det er jo ligesom i Mix i gamle dage, der havde de også lookalike billeder hvor navnene var byttet om. Det var bare SÅ gakket!

Og jo tak, det havde vi da... :-) Kom med næste gang!

november 28, 2005 8:31 PM  
Blogger Grith siger...

Nice one:-) I må vist være fætter og kusine, eller noget...:-)

november 28, 2005 8:53 PM  
Anonymous Anonym siger...

I kan a gode grunde ikke være enæggede tvillinger, men en eller anden relation må der være..

Jeg er glad for, jeg ikke er den eneste, der IKKE kvalificerede mig til Face of the Year 2005...

november 28, 2005 10:10 PM  
Blogger Ulla siger...

Grith og Singleton: Nu er størstedelen af min familie finner, så jeg vil slet ikke udelukke en forbindelse...

Men altså Singleton, du er godt klar over at jeg laver en grimasse der, ik? Hehe...

november 29, 2005 7:21 AM  
Anonymous Anonym siger...

Næ, ok... Der kan man sgu bare se... hehe

november 29, 2005 8:11 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

ah... det er derfor du går med kniw Ulla.

november 29, 2005 10:53 AM  
Blogger Ulla siger...

Behøver jeg ikke, jeg har min sylespidse tunge...

november 29, 2005 11:00 AM  
Anonymous Anonym siger...

Hahah...jeg var inde på det link, efter du skrev den mail der...men fattede ikke en brik af hvad det var du prøvede at sige....hahaha...det gør jeg så NU!!!!!

november 29, 2005 4:22 PM  
Blogger Ulla siger...

Happy to please! ;-)

november 29, 2005 4:24 PM  
Blogger Suzy Q siger...

Hvor er det bare stort !! *ROFL*
:D
Suzy Q

november 29, 2005 6:01 PM  
Blogger Ulla siger...

Takker!

november 29, 2005 9:45 PM  

Send en kommentar

<< Home