fredag, december 16, 2005

Inden jeg overhovedet er begyndt at forberede flytningen,

har jeg lavet en liste over folk der skal inviteres til housewarmingen. Det er jo derfor man flytter, ik?

Nu har jeg jo målt lejligheden og reelt er der 40 kvm, selvom der står 61 kvm på kontrakten. Måske jeg ikke skulle invitere flere end de 35 der død og pine skal med, de resterende 11 (der åbenbart er knap så vigtige) må vente til næste gang.

Så håber jeg bare at der er nogen der ikke kan komme, ellers bliver det lidt trangt. På den måde slipper jeg for at sortere i mine kære venner. Og det at det bliver trangt kan jo også være ganske hyggeligt. Jeg køber bare nogle puder og nogle popcorn og så hygger folk sig - jeg har selv set det i et IKEA katalog engang.

PS. Det passer ikke at jeg ikke har forberedt noget til flytningen, det er bare ikke særlig meget jeg har nået.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home