tirsdag, december 06, 2005

Se selv!

Jeg har jo fået et par billeder med hjem fra min mors lejlighed. Her er billedet af min far, dengang han sprang soldat.

Og her er et af mig forleden dag. Dagen før havde mine kolleger mobbet mig for fladt hår, så jeg måtte jo tage revanche. Jeg er jo som snydt ud af næsen på min far, i det mindste har vi assymetriske frisurer begge to. Og nååårh, så er der vist også noget med ens næser, min er bare skæv fordi den er brækket.
Fik også lige det her lidt skårne billede. Sådan så jeg ud da jeg var en lille 4-5-årig rod. Jeg kan tydelig huske da billedet blev taget. Det var en af pædagogerne i børnehaven på Ryesgade 22, der også var fotograf og tog billeder af os. Og jeg skulle sidde stille SÅ længe. Det var et helvede. Arh ok, måske ikke, men det var svært. (Jeg havde jo satme krudt i røven. )

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Øj hvor du ligner din far!! Og jo, han var en flot fyr...Hahaha...sidder næsten med følelse af, at han bryder ud i en sang lige om lidt...ved dog ikke helt om jeg kan se Poul...men helt klart noget fra en gammel film..hihi..
Rigtig god dag til dig..

december 06, 2005 8:42 AM  
Blogger Suzy Q siger...

*nåååååååhhrrrrrr* hvor er du søøøøød (og en kopi af din far)

:) Suzy

december 06, 2005 10:10 AM  
Blogger Ulla siger...

Sille: "Er du dus med himlens fugle? tra la lula lej" Så er det vist også godt med det... ;-) Tak i lige måde

Suzy: Tak tak. Sjovt som ting kan ændre sig, hva? ;-)

december 06, 2005 12:24 PM  

Send en kommentar

<< Home