fredag, december 02, 2005

Datingsites revisited

Så er det min sidste dag som plusprofil på dating aka sekten. Jeg ved ikke om jeg sletter min profil men jeg gider ikke tjekke den særlig tit.

Og hvorfor så det? Jo ser du, det tager for meget af ens dyrebare tid, man ærger sig over fladpandede spader der ikke gider at svare samtidig med at man undres over dem, der har valgt at putte en på sin favoritliste. Hvorfor er 50 % over 40 år? Heldigvis har ingen af dem bedt mig om at komme og lave mad til dem, som nogen vist ikke har skrevet om (endnu - hint hint). Men der er stadig nogle særlinge imellem. Der er da også nogle der er vældig søde, men de er bare ikke lige noget for mig. Altså ikke fordi de er søde, bare fordi den berømte kemi ikke er der.

Jeg glæder mig helt til ikke at være derinde mere. Og jeg har forresten også sat min profil på elitedaters på hold. Elitedaters.dk: Geeks are us!

Enough already!

I aften skal jeg til housewarming hos Anne og Janus. Jeg har spurgt efter nuttede singlefyre, men dem der er kommer er "faktisk enormt søde", hvilket betyder de er lorte grimme. Great. Nå, men nu skal det hele jo heller ikke handle om fyre. Der er jo også rusmidler der skal indtages, mad der skal frådes, hår der skal pjuskes, gamle dage der skal genopleves, arme der skal lægges, hus der skal beundres og en enkelt kriminel handling der skal planlægges... Mere om det senere... (Når jeg er sikker på at ingen af de andre rent faktisk gør det, de havde i tankerne.) Bare rolig, der er ingen der vil komme til skade. Så er det i hvert fald ikke med vilje. Faktisk er det mere a la en happening end noget egentlig kriminelt. Men helt lovligt er det vist heller ikke...
Breaking the law, breaking the law... (Vist nok en Judas Priest sang)

2 Kommentarer:

Blogger Banjoko siger...

Ja, det er Judas Priest.
Breaking the law er fra albummet British Steel.

december 04, 2005 10:12 PM  
Blogger Ulla siger...

Tak.

december 08, 2005 11:05 AM  

Send en kommentar

<< Home