mandag, december 05, 2005

Det er jo bare ting

Kan ikke sove mere. Har tegnet plan over nye lejlighed og klippe-klistret med diverse møbler illustreret som små stykker tyrkis papir. Fundet ud af hvilke møbler der er plads til i den nye lejlighed. Det ser faktisk overskueligt ud. Skal bare lige købe nyt klædeskab, seng, sofa og sofabord. Og komme af med en masse. Tænkte de gamle møbler kunne stå hos min mor og ryge med i dødsboet, det er jo alligevel mine forældres møbler og jeg er ligeglad med dem.

Fandt ellers et fantastisk billede af min far fra dengang han sprang soldat. Han ser sgu godt ud, ligner Poul Reichardt, bare bedre. Det er lidt skidt at synes at ens far var en hottie (dermed ikke sagt at Poul Reichardt var en hottie). Dengang i 1948 (der må han have været 21 år). Hm. Fandt desuden et billede af min mors kæreste i 1952 (da har hun været 19 år). Damn!

Update kl 9: Jeg må have glemt noget mere på den oversigt end bare mit anlæg. Det kan ikke passe at jeg kan klare mig med så få ting. Det skulle da være første gang...

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Ok, Poul Reichardt var da en hottie.. Se bare sønnen Peter, som er en moderne af faderen, og han er da også super hottie-agtig..

Min far lignede Freddie Fræk i Sonja fra Saxogade i min barndom..

december 05, 2005 8:11 AM  
Blogger Ulla siger...

Jeg tror den eneste mand vi kan blive enige om er lækker er Rasmus Nøhr. Der er lidt for meget bølgehår over Peter Reichardt. Det var der også over Poul, men det var i det mindste på mode dengang...

Det var så hans undskyldning (og vel også min fars), hvad er Peters? Hehe...

Jeg kan ikke lige genkalde mig Freddie Fræks udseende, men jeg vil skyde på at pjuskethed er inkluderet i looket. ;-)

december 05, 2005 9:05 AM  
Anonymous Anonym siger...

Ingen kommentarer til poul og peter. Deres evt. appel til det ene eller det andet køn forekommer fuldstændig uinteressant. Derimod... Ulla, Goddamnit... en blogpost kl. 05.11 mandag morgen!!!

december 05, 2005 10:23 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

Få ting?? Du burde lave en indretningsplan til mig så. jeg drukner i møbler..

december 06, 2005 5:11 PM  
Blogger Ulla siger...

Klaus: Jeg sagde jo at jeg ikke kunne sove. Når jeg vågner, tænder jeg computeren, og jeg var jo vågen...

Morfar: Det gør jeg også lige nu, jeg glæder mig til at springe ud som næsten-minimalist. Jeg ved dog ikke om jeg er god til at smide andres ting ud.

december 06, 2005 5:36 PM  

Send en kommentar

<< Home