lørdag, december 03, 2005

Kære Anne og Janus, tak for i går!

Heppa! Så var der jo housewarming i Anne og Janus' hybel i Søborg. Jeg så sidst lejligheden i sommers da jeg afleverede mit telt til opsætning i Roskilde lejren. Og den lignede noget der var fucking løgn. "Mmmhmmm, det er da et fedt sted I har købt" med liden overbevisning i stemmen. Nu kan jeg kun sige: I havde ret, jeg tog fejl. Det er et fedt sted. Jeg fyrer lige vitserne fra i går af igen, bare for at hælde salt i såret og den slags: "Det er godt at se det skrider fremad, vi glæder os til at se det færdige resultat." og "Kalder I det for paneler!" OK, jeg er færdig nu. Ikke flere gør det selv vitser... Jeg lover! Tillykke med lejligheden, sgu! Det har I gjort godt!

Om selve festen kan man sige at wasabi-taco-chips giver god luft i næsen. At Depeche Mode spiller af sig selv når man taler om dem. At jeg fik ros af Elin for mit svenske. Tak tak (jeg rødmer). At Klaus staver enormt dårligt i sms'er* når han er stiv. At Hansi havde noget vibrerende i nummeren (som viste sig at være emhætten) og ruller joints i en klasse, som Janus kalder champagne. Grand Cru. Men han måtte ikke for kæresten. Så lavede vi dem sgu selv. Den ene blev godt nok lidt våd da Anne væltede skoddeglasset ud over den og dumme jeg først tænkte på at fjerne de våde ledninger... Skide være med strømmen, Ulla - jointen! Red jointen!

Note til selv: Næste gang du er til fest og synes det er en gevaldig sjov ide at få sprittusch tatoveringer, genovervej da fuldestatus (evt. skævhedsstatus). Du er højst sandsynligvis ikke så ædru som du tror, du er. I får lige et par slørede fest billeder af dem... Tusch nummer et så sådan ud.













(Til de anatomiforvirrede kan jeg oplyse at dette er et billede af min nakke).

Nummer to er et Håkan citat (der står Ta mig till kärlek) og den udviklede sig lidt da Janus insisterede på en ekstra pil, som kan ses på næste billede (og det er så deres toilet vi ser her i baggrunden):

















Den fortsætter på forsiden (bemærk hvordan koncentrationsniveauet er helt i top, tungen lige i munden, Ulla og rynker på halsen er jo altid pænt):

















*Eksempel nummer et: "spbxdrg rr lnggf bæk tager rul jazzz houe i stedeg", jeg tror der står at Søborg ligger langt væk og at de tager på Jazz House i stedet. Eksempel nummer to: "gtrrfdtee mr m bi tagem. på fdajznhouudz vi ddeivs en mamhu. srds" Den forstod jeg ikke. Ringede op og blev døv på ene øre.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Der står: "god ide, men vi tager på jazz house. vi giver en malibu. ses". Iøvrigt staver jeg ikke spor dårligt, når jeg er fuld. Derimod går det hårdt ud over finmotorikken!

december 04, 2005 11:29 AM  
Blogger Ulla siger...

Tak for oversættelsen. OK, lad os bare skyde skylden på finmotorikken (som om den nogensinde er blevet påvirket af alkohol hos nogen overhovedet i hele verdenshistorien - tsk tsk).

december 08, 2005 11:05 AM  

Send en kommentar

<< Home