fredag, december 16, 2005

Om at have uret

Ja ok, Klaus, du har ret. Det er egoistisk af mig at ville tage i byen, når jeg er monstermeget forkølet.

Og nu har jeg jo også meldt afbud til byturen med dem fra Oure, hvilket resulterede i at hele byturen er aflyst. I det mindste var min deltagelse da vigtig, kan man sige.

Før havde jeg to fester, at vælge imellem, nu har jeg ingen. Godt, jeg har mere gløgg...

Til deltagerne i blogger-julefrokosten: Jeg tager revanche en anden dag, så skal I bare se løjer!

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Ajj hvor ærgeligt for dig. Se at blive rask inde jul... Du vil selvfølgelig være savnet her i aften...men det er der jo ikke noget at gøre ved. Rigtig god bedring til dig...

december 16, 2005 3:47 PM  
Blogger Ulla siger...

Takker. :)

december 16, 2005 5:15 PM  
Anonymous Anonym siger...

Er der ikke noget med, at forkølelse smitter en dags tid eller to før den kommer i udbrud hos værten?

God bedring uanset.

december 16, 2005 10:11 PM  
Blogger Ulla siger...

Hm, det ved jeg faktisk ikke. Men jeg ved at jeg har det bedre i dag og ikke har tømmermænd så nu kan jeg få arbejdet lidt på den nye lejlighed - jubiii!

december 17, 2005 9:39 AM  

Send en kommentar

<< Home