torsdag, december 29, 2005

Ulla does the Opera

Så kom jeg dælme ind i den åh så fine, nye og kun let rustne Opera. Jeg er ligeglad hvad I allesammen siger, de der lamper er GRIMME!!! Alt for mange farver i dem, men de ser faktisk ret fede ud, når man står lige under dem og kigger op. Desværre kan man bare så se hvor mange af pærerne der er sprunget.

Jeg var lige ved at skvatte ned af trapperne da min ven bemærker de cool sofaer de har på næste etage, som jeg jo så skal kigge på, samtidig med jeg spiser Läkerol, taler, går op ad trappe i høje hæle og suger maven ind (man ved jo aldrig hvem der kigger). Altså, det gik fint, indtil jeg skulle tage mit blik væk fra trinene. Ingen skade sket udover min stolthed, men den er der jo i forvejen ikke så meget tilbage af. Som jeg sagde, ingen skade sket.

"Hvad så du så, Ulla?" Åh, jamen tak for interessen. Jeg var til åben prøve på Flagermusen. Så det var GRATIS! Jubiii!

Opnåede dog at blive skældt ud af instruktøren. Jamen, første række på parketten var jo ledig. Så kunne lille mig lige sidde der, tænkte jeg, hilse pænt på musikerne og sangerne (som vel egentlig også er musikere, nu jeg tænker mig om). Men det måtte jeg ikke. OK, så tager jeg femte række ved siden af ham den gamle med høreapparatet, der hyler.

Og så et lille tip: Man skal nok være glad for klovne for at synes at denne opsætning af Flagermusen er tip-top. Det er jeg så ikke. Jeg hader klovne af hele mit hjerte og jeg var IKKE blevet advaret om at der ville være en fucking klovn. [Indsæt billede af Ulla, surt lænet tilbage, med krydsede arme og hønseøvsmund - Er han ikke snart færdig?] I behøver ikke skynde jer tilbage fra pauserne i det mindste... Men ellers var det vel ok. Jeg kom bare først i tanke om at jeg havde set den før da jeg sad derinde. Flot!

På vej hjem var der vild snestorm så jeg formåede at blive til kvinden af is på en nanosekund. Til gengæld havde min sidemand i bussen nogle absurd varme ben. Det burde ikke være fysiologisk muligt at være varm.
Ikke at jeg klager... Bevares!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home