mandag, januar 02, 2006

Nytårsrelateret latterlighed

Det er så ikke bare mig selv der render rundt og er latterlig. Min mobil er med på bølgen og jeg sværger at det er den der er noget galt med og ikke mig. Amar halshug!

Ulla klokken cirka 24.10: Nu skal der sms'es, skal der. Og jeg skriver en fin lille enkel besked og vælger at sende den til 80 % af min adressebog. Her undlader jeg at sende til tandlæge og taxafirmaer og deslige, men ellers kommer langt de fleste på. Undtagen dem der decideret har frabedt sig fuldemands-sms'er. OK, vi snakker kun ental her, det gør det også nemmere at huske. "Hm, hvem var det nu, der ikke ville høre fra mig? Bum bum, nå whatever..."

Hvor kom jeg fra? Ah, udvælgelse af heldige modtagere, jeps. Godt - klik klik og så send! Her skriver den at den ikke kan sende til alle og går så i gang. Hvad fanden mener den med at den ikke kan sende til alle? Nå, men den fortæller mig vel hvem den så ikke har sendt til. Det gjorde den så ikke. Jeg tror den nåede til M eller P, deromkring. Herefter ville jeg jo helst ikke spamme folk (altså lige udover Anne, der var heldig at komme med på listen to gange, ja den slags kan min mobil nemlig også), så jeg undlod at genoptage sms'ningen og gik ned og gloede fyrværkeri.

Med andre ord: Hvis du står længere nede på listen end M og mener du mangler at modtage nytårshilsen fra mig, så har jeg skam tænkt på dig, kære, men er blevet saboteret på det groveste - Fanfuckingtastic godt nytår til dig og dine.

Står du derimod før M og har ikke modtaget en nytårshilsen... Hm, tja, så er der jo nok en grund til evt. manglende besked.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hmmm min besked kom først kl. 00:33, og med mindre du har inviteret alle over til jeres nytårsfest, så var den vist også personlig til mig.

Så har du mig stående under N, eller er jeg bare ikke på listen? For det er i hvert fald ikke mig, der har frabedt mig dine fuldedames sms'er :-).

januar 02, 2006 12:40 PM  
Blogger Ulla siger...

Du står skam under C. Og invitations-sms'en sendte jeg efter at have været nede og kigge på fyrværkeri. Men det er da sært at du ikke har fået en af de andre sms'er, måske jeg bare tænkte at vi ville ses og så fik du ikke en. Det er jo alligevel 16 øre, vi snakker om her! Det løber jo op! ;-)

januar 02, 2006 12:46 PM  
Blogger Mie siger...

Hvad mon der er sket, hvis man så at sige er midt i M? Ikke at jeg står i din tlf.bog, forstås - men jeg gør vel i nogens, og de kan tænkes at have haft samme problem. Vil straks ransage min liste og se, hvem jeg ikke fik fra - for så med god grund at kunne spille smækfornærmet og kun optø-bar med fadøller. Nemlig!

januar 02, 2006 4:29 PM  
Blogger Ulla siger...

Hm, jeg havde slet ikke tænkt på at det også kunne ske for andre. Nu står jeg jo ret sikkert et pænt stykke længere nede end M... Jeg er hermed fornærmet på ALLE jeg ikke har modtaget nytårshilsen fra. Held og lykke med fadøls-optøningens-baren. Hehe...

januar 02, 2006 11:08 PM  

Send en kommentar

<< Home