søndag, januar 01, 2006

Hvad skete der så i 2005?

Tja, mest tydeligt for jer, kære læsere, er anskaffelsen af denne blog, som kom i stand under let pres fra en anden blogger, der vist gerne vil være anonym. Ikke at det fornærmer mig. Særlig meget. ;-)

Men 2005 er for mig kendetegnet ved at det blev året hvor jeg lærte en hulens bunke fantastisk rare folk at kende. Nogle er gengangere fra gamle dage, andre helt nytilkomne. Nybrogård-flokken (den her historie hører også til her), kæresten, der blev eks, dem fra huset på Oure og et udsnit af blogosfæren. Jeg regner mig selv for heldig at kende så mange gode folk og at de også vil kendes ved mig. OK, nok sentimentalt sludder for nu.

Desuden blev 2005 året hvor jeg blev endnu dybere forankret i gæld ved køb af andelslejlighed.

Det blev året hvor jeg mistede min mor.

Det blev året hvor jeg rundede et såkaldt skarpt hjørne - 30 år. So fucking what?

Det blev året med en fantastisk Roskilde festival og året med to fabelagtige uger på Oure Idrætshøjskole.

Så blev det året hvor jeg ikke en gang men hele to gange blev spurgt om jeg var gravid og hvor det viste sig at mine kolleger har en noget ulden opfattelse af mig.

Det blev året hvor jeg mistede min mobil og fik en der var tusind gange federe. OK, jeg fik den ikke, jeg købte den til grotesk overpris, men når man nu vil have en dims, så må det være!

Det blev året hvor halvdelen af min omgangskreds fik børn og blev gift og pludselig var enormt voksne.

Det blev også året hvor min ene søster blev gift mens den anden fik ovariekræft som lykkeligvis blev helbredt.

Det blev året hvor jeg også selv var i farezonen for kræftmonsteret. Heldigvis var det falsk alarm.

Det blev året hvor jeg havde en tømmermandsfri periodeet par lykkelige måneder.

Det blev året med verdenshistoriens største blå mærke.

Det blev året hvor jeg kom med i et gospelkor og begyndte til salsa.

Alt i alt, er jeg godt tilfreds. Sikke et dejligt år, sådan et vil jeg gerne bede om en ekstra portion af, tak!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home