mandag, marts 13, 2006

Brunch klubben

Der skal vist en del til for at forbavse mine veninder efterhånden. Her til brunch i søndags gav det fx højere løftede øjenbryn at jeg brokkede mig over at hæveautomater ikke vender pengesedler samme vej end mit få-svensk-guitarmand-i-hovedet-stunt. Utak er verdens løn.

Arj, men seriøst, er det ikke mangel på respekt for penge at ikke vende dem den samme vej? Bare lidt? Med samme vej, mener jeg at de vender sådan at man kan se både Karen, Carl og en gang imellem frk Heiberg (resten af flokken ser jeg så sjældent at det er til grin, hvis det altså ikke lige var så trist), hvis jeg laver en vifte med sedlerne, hvilket egentlig også sker alt for sjældent.

Nå ikke? Glem det.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Jo fandeme - de ligger jo rigtigt inde i automaten - så må de også kunne komme rigtigt ud.

marts 14, 2006 9:44 AM  
Blogger Ulla siger...

Gør de nu også det? Det synes jeg godt man liiiige kunne tænke lidt over.

marts 15, 2006 11:31 AM  
Blogger Mie siger...

Jeg kunne ikke være mere enig, Ullola... derfor er jeg for læææængst gået over til udelukkende at bruge (kredit)kort! Magter ikke synet af forkert vendende sedler, nemlig!!

;o)

marts 16, 2006 1:09 AM  
Blogger Ulla siger...

Jeg får sådan en sær fornemmelse af at der er nogen der ikke tager denne sag helt alvorligt.

marts 16, 2006 8:11 AM  

Send en kommentar

<< Home