onsdag, marts 15, 2006

It's electrifying

Mail til NESA
Navn: Ulla [efternavn]
Adresse: [hjemme hos mig]
Postnr. 2200
By: København N
Telefonnr.
E-mail [privatmail]
Nesa kundenr. 600xxxxxx

Angående: Dødsbo

Besked: Jeg varetager boet efter min mor, [navn]. Lejligheden er opsagt pr 14. marts 2006 og jeg har aflæst elmåleren til 28471. Desværre ser det ud til at man på jeres hjemmeside ikke kan tænkes nogensinde at ville forlade jeres distrikt eller denne verden (ny adresse: Garnisons Kirkegård blev så IKKE accepteret), så nu får I aflæsningen på denne måde og så må det være godt med det.
Evt ekstraregning kan sendes til mig på ovenstående adresse.
Mvh
Ulla [efternavn]
Altså, hvor svært kan det være: Hak af her hvis du flytter væk fra NESA eller ikke synes det rager os at vide hvor du nu skal bo. Fascister!! Nå, måske ikke, men det er i hvert fald drønstrengt.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Ja, selv de der blad-pushere / billigbogklubber har været kvikke nok til at lave en "for udmelding tryk *9" - mulighed i deres telefonsluser. Så et enkelt afkrydsningsfelt kan vel ikke være så svært?

marts 16, 2006 12:49 AM  
Blogger Ulla siger...

Måske er det fordi NESA leverer strøm til de rige oppe nordpå. Og så tænker de, at når man først har fået foden indenfor i det område, så forlader man det aldrig igen. Ellers vil de i det mindste vide det. Så de kan grine af fraflytterne. "Årh, hvad! Fredericia!! Harh harh harh" Sådan foregår det helt sikkert. Jo, det er ganske vist!

marts 16, 2006 8:10 AM  

Send en kommentar

<< Home