tirsdag, marts 14, 2006

Er der ægge noget galt her?

Hvad er det her Operation Påskeglad for noget? Forårsglad, det kan jeg forstå, men påskeglad?

Altså, påsken ik? Det er der, hvor ham Jesus bliver hængt på korset og dør. Er vi ikke enige om det? Og så er det at han befrier os for vores synder, hvilket i grunden er ret pænt gjort af ham. Hvis man altså tror på det. Vi kender jo slutningen på historien, altså... Han genopstår jo. Det er jo lidt det samme som ikke at have været rigtig død. Men når det så er sagt, er det så ikke meningen at man skal være bare en anelse trist på mandens vegne? Måske det bare er ukristelige mig, der har misforstået noget.

Lidt mere galde: Ligesom jeg hader nisser og julemænd til jul, så hader jeg også kyllinger og harer til påske. STOP SÅ! Det er ikke nuttet, det er tingeltangel og det er grimt. Jeg kan heller ikke lide påskeliljer, de er ikke engang særlig kønne og så stinker de. Men de farvede æg og sukkeræg og marcipanæg er ok. De er lidt ligesom påskens pebernødder. Og dem kan jeg godt lide. (Men ikke de hjemmelavede eller dem fra Karen Wolff, adr. Det skal være dem fra Irma (fakta har vist nogle, der minder gevaldigt om dem også, de er ok).) Gad vide om Summerbird eller Peter Beier laver påskeæg? Uhm. Hov nej, nu kom jeg i godt humør, det var jo slet ikke meningen. Eiiiih...

PS. Undskyld for overskriften, den er VIRKELIG ringe.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home