fredag, februar 24, 2006

Blodig morgen

Så skal vi snakke barbering igen. Hvem husker ikke posten på Sille Classic om intimbarbering. Dette bliver nu ikke en instruktion, for altså hvem kan ikke finde ud af at barbere ben? Der er dog fire avs-steder, man skal huske at tage sig i agt for*:

Anklen, skinnebenet, knæet og knæhasen.

De fleste dage vinder jeg kampen, men i dag fik barberbladet ram på mig. Det kan være farligt at skifte blad når man har vænnet sig til gammelt, sløvt blad.

Min knæhase er nu blodig og den svir. Det er altså synd for mig, det er! Piv.



*Åh, jeg ville så gerne have skrevet noget om benbarberingens Big Five, men kunne kun komme i tanke om fire steder.

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hehehehhe...jeg faktisk ikke helt om jeg bare skulle holde min mund her...men..

Vi er nogen der har sådan en 4-10 hår på storetåen....og der kan det godt gå galt, hvis ikke man husker at bøje tåen nedaf...

februar 24, 2006 8:32 AM  
Blogger Ulla siger...

Åh, jeg forstår. Av og øv!

februar 24, 2006 9:09 AM  
Blogger Suzy-Hang-Around siger...

Voks, voks, voks, Ulla! Det er det eneste der duer, og smerte er kun et sanseindtryk ;-)
(Det er dog tilladt at afstå fra intimvoksning hvis man er i besiddelse af en hårvækst der ville gøre adskillige arktiske pattedyr misundelige. Det er der jo nogen der er. Har jeg hørt ... ;-))

februar 24, 2006 10:31 AM  
Blogger Ulla siger...

Åh jamen voks tager bare så lang tid også selvom mine stænger ikke er så lange. Og så skal man finde sig i at have en vis længde hår inden det kan fjernes igen.

Smerte, et sanseindtryk? Ja sådan er der jo nogle der udtrykker sig. Jeg mener nu stadig at jeg er allergisk overfor smerte.

februar 24, 2006 10:36 AM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Jeg har et 5 cm langt ar på begge mine ankler. Det er rigtig smart nu, for nu matcher det lidt, men av-av, hvor gjorde det bare naller, dengang jeg "lavede" dem.. Det skal åbenbart gå galt, når man står der med hovedet nedad og forsøger sig med knive ned ad benet.
Og knæhasen... Iiiihhh, det må være stygt at have skåret sig dér. 7-9-13 at det ikke sker for mig.
God weekend :-)

februar 25, 2006 2:11 PM  
Blogger Mie siger...

Barberingens Grand Slam, måske???

:o)

februar 26, 2006 3:54 PM  
Anonymous Anonym siger...

Efter jeg gik over til Venus, har jeg ikke skåret mig. Lyder det ikke som en god dårlig reklame?

Det er ikke desto mindre rigtigt!

februar 27, 2006 9:17 AM  
Blogger Ulla siger...

Kontrolla: Uh, det giver grimme ar. Ævs.

Mie: Slam! Av.

Ella: Dette var en Venus-relateret ulykke. Måske jeg bare er mere fumlefingret end andre?

februar 27, 2006 9:20 AM  

Send en kommentar

<< Home