mandag, februar 27, 2006

Jeg ve' oss'!

Nu hvor alle andre - ja, ALLE! - skriver om Depeche Mode koncerten i lørdags vil jeg også smide et par ord ind.

Før koncerten: Mad på Republic smager godt, de er flinke og har god øl.

Selve koncerten: Det nye stinker, det gamle funker.

Efter koncerten: Alt for mange folk, der venter på busser og taxaer (var der VIRKELIG nogen, der troede på den?) får andre (= os) til at søge tilflugt på en mere eller mindre tilfældigt udvalgt café, som skal vise sig at være en del fiksere end det sted, man senere tager hen til for at mødes med andre folk, man kender. Guldregn er det mest tilrøgede sted jeg nogensinde EVER har opholdt mig, og skulle man være i tvivl så siger det en del. Til gengæld har de tilbud på importøl, herunder Ale nr. 16 og Thy øl. Nårh ja, men de kommer jo også helt fra Fyn og Jylland. Efter tre ledige taxaer er blevet snuppet for øjnene af mig på den anden side af gaden, overgiver jeg mig og går derover og fanger selv en. Hjemme kl 3.30. Ca.

Søndag: Lidt ondt i skallen, men mest bare enormt træt.

5 Kommentarer:

Blogger Runkedor siger...

Hæhæ, kun een sølle linie til koncerten, mens efterfestoplevelserne får mest af din opmærksomhed?

februar 27, 2006 6:37 PM  
Anonymous Anonym siger...

Taxaproblemet kan løses ved at flytte ind inden for gå-afstand af parken ;)
Til gengæld skal man så trækkes med lamme fodboldfans og folk med mere eller mindre ringe musiksmag i tide og utide... En gang troede jeg at naboerne holdt fest, og undrede mig over at de blev ved med at høre den samme plade i en uendelighed. Det viste sig at være Michael Jackson i Parken :P

februar 27, 2006 9:17 PM  
Blogger Ulla siger...

Runkedor: Det var jo ikke fordi de spillede så lang tid. Jeg synes det er en ganske rimelig fordeling af opmærksomhed.

AnetQ: Har prøvet at bo derinde af. Du har ret. Men ang. taxaproblemet så løser det jo kun sig selv hvis man går direkte hjem efter koncerten. Og altså, hvem GØR det? Jeg spørger bare...

februar 28, 2006 8:52 AM  
Anonymous Anonym siger...

Til gengæld har de tilbud på importøl, herunder Ale nr. 16 og Thy øl.

Importøl? De er begge danske. Ville specialøl ikke være et bedre ord at bruge.

marts 08, 2006 9:47 AM  
Blogger Ulla siger...

Ehm ja, Morten. My point exactly.

marts 08, 2006 10:24 AM  

Send en kommentar

<< Home