torsdag, februar 23, 2006

Nu ved jeg godt at jeg lige sagde

at jeg ikke ville skrive mere om drømme. MEN! I nat havde jeg en sådan sej drøm. I hvert fald var en af scenerne særligt egnet til at huske.

Fire damer (inkl. en ung Goldie Hawn look-a-like) sidder i en bil, vistnok en limo, og prøver at overbevise føreren af bilen at de skal til Top Gun akademiet (eller hvad det nu hedder). De synger det. Sangen er meget Top Gun agtig og der er håndklap. Håndklap a la "So noone told you life was gonna be this way"-klapklapklapklap. Bare ikke helt så hurtigt.

Det var bare det jeg ville sige og så fordi de klappede så fint og jeg i drømmen tænkte "Århåhåhåhå, de klapper! Hvor cool, er det ikke lige".

1 Kommentarer:

Blogger Trolle siger...

Klapsalver er undervurderet !!!

februar 23, 2006 12:36 PM  

Send en kommentar

<< Home