onsdag, februar 22, 2006

Count down

Så er der kun ca fire måneder til Roskilde Festival (og dette bliver ikke den eneste post derom, believe you me!). Roskilde er mit eneste sommer-must. Jeg har nu ikke være så begejstret for deres foreløbige udmeldinger. Det plejer jeg nu også først at blive omkring april-maj, men nu begynder de første interessante navne at pible frem. Jeg har ikke fået tid til at kigge på alle de bittesmå nye navne, det er noget jeg gør kort tid, inden jeg tager derned, eller når jeg sidder i mudderet/støvet med en kølig håndbajer. Suk, glæder mig allerede!

Det bliver for spitzenklasse at høre Under Byen, The Streets, Sigur Rós, Magtens Korridorer, Franz Ferdinand og så Tool (mest for gamle dages skyld).

Op i nummeren med Roger Waters og rygterne om Morrisey og Bob Dylan. Har hørt brudstykker af deres koncerter dernede før og det er dødsygt.

Jeg har store forventninger til (og et væddemål kørende) på at David Bowie (han skylder BIG TIME, gør han!!!) og Kashmir kommer. Spiller de samme dag, opfører de naturligvis den der sang de har lavet sammen. Kashmir er forresten også kedelige.

Og så har Håkan jo udgivet ny plade, så han kommer naturligvis også. Ingen tvivl der.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Ohhh jaaa ondt i mavne af spænding!! Min lykke er gjort nu hvor Sigur Ros kommer!!

Hvad med de der Belle og Sebbe...er du stadig frisk?? For så bestiller jeg billetter...

februar 22, 2006 4:22 PM  
Blogger Ulla siger...

Sille: Jeg er frisk på Belle! Jeg bestiller nok først til mig i næste måned, er sgu lidt flad for tiden...

LaQuack: Du får det til at lyde som en udfordring. Den slags skal man passe på med! Desuden er billetterne ikke købt endnu. Det må vente et par måneder. Lorte-økonomi!

februar 22, 2006 7:07 PM  
Anonymous Anonym siger...

Nej mine billetter til den ene og det andet er heller ikke købt endnu. Hvem ved, kunne jo være at en eller anden absurt men skøn mulighed bød sig...det er min plan med Roskilde i hvert fald...

Ok - Ulla, så lad os tage den i næste md...min økonomi kan også sagtens leve med at vente til marts :o)

februar 22, 2006 8:00 PM  
Blogger Ulla siger...

Godt så!

februar 23, 2006 9:15 AM  
Blogger Ulla siger...

Godt, der er nogen der tror på at jeg vinder væddemålet, jeg er selv begyndt at tvivle. I princippet er det jo næsten ligegyldigt hvad de sætter på programmet, jeg kommer jo alligevel rendende.

februar 23, 2006 9:42 PM  

Send en kommentar

<< Home